معاون فنی وعمران شهردار منطقه۱۹ از تجهیز سرویس های بهداشتی بوستان ۲۲بهمن به زنگ هشدار برای خدماتدهی به افراد کم توان خبر داد.

سرويس بهداشتي2

همشهری آنلاین/ «محمدمهدی گندمی» معاون فنی و عمران شهرداری منطقه۱۹ با اشاره به مناسب سازی فضاهای شهری به منظور تسهیل در رفت و آمد افراد کم توان از جمله کهنسالان، کودکان، نابینایان و معلولان گفت: «در این راستا سرویس های بهداشتی بوستان ۲۲بهمن به زنگ هشدار ویژه معلولان مجهز شد. »

وی افزود: «این زنگ ها در ارتفاع ۱۲۰سانتی متری به منظور استفاده افراد کم توان در مواقع اضطراری نصب شده است. همچنین تمامی پروژه های مناسب سازی از جمله سرویس های بهداشتی در بوستان ها و ساختمان های عمومی به زنگ هشدار مجهز می شود. »

معاون شهردار منطقه در ادامه از تکمیل فعالیت های مناسب سازی بوستان ۲۲بهمن به عنوان یکی از بوستان های پایلوت در سال۹۸ خبر داد و گفت: «مناسب سازی معابر اطراف بوستان، رفع اختلاف سطوح، ایجاد مسیر هدایت کفپوش نابینایان در معابر بوستان، نصب تجهیزات ورزشی معلولان، نصب وسایل بازی کودکان معلول، احداث محل پارک خودرو معلولان در معابر منتهی به بوستان و مناسب سازی سرویس های بهداشتی از جمله این فعالیت هاست. »

به گفته وی، اقدامات عمرانی در معابر پایلوت از جمله خیابان شهرداری جنوبی (حدفاصل خیابان قناری تا بلوار شقایق)، بلوار شقایق (حد فاصل خیابان شهرداری تا خیابان صمدی) و بلوار شکوفه (حد فاصل خیابان شهید زلفی تا خیابان شهید مطهری) با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰درصد تکمیل شده و سرای محله شهید کاظمی و ساختمان شهرداری ناحیه۵ نیز به طور کامل مناسب سازی شده و آماده بهره برداری در روز جهانی معلول (۱۲ آذر) است.

کد خبر 464820

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha