مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون ناجا از فعال بودن ۱۰۷۲ دفتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ در روز جمعه (فردا، یکم آذر) برای ارائه خدمات به متقاضیان دریافت کارت سوخت (المثنی) خبر داد.

کارت سوخت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت پلیس، مهدی سیدهاشمی اظهار کرد: با توجه به افزایش آمار مراجعه شهروندان به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ برای اعلام درخواست صدور و دریافت کارت سوخت المثنی، مقرر شد فردا (جمعه یکم آذر ماه ۹۸) همه این دفاتر در سراسر کشور فعال باشند و به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۰۷۲ دفتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ در سراسر کشور افزود: مطابق هماهنگی‌های صورت‌گرفته، کارکنان این دفاتر، با وجود تعطیلی فردا، طبق روال کاری روزهای گذشته یعنی از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ پاسخگوی مراجعه‌کنندگان هستند.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون ناجا بیان کرد: این ارائه خدمات در دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ در شهرهای بزرگ تا ساعت ۱۸ و حضور آخرین مراجعه‌کننده ادامه خواهد داشت.

هاشمی در پاسخ به این سوال که چه کسانی برای دریافت کارت سوخت می‌توانند به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس+۱۰ مراجعه کنند، گفت: هر فردی به هر دلیلی کارت سوخت ندارد یا کارتش مفقود شده است، می‌تواند برای اعلام درخواست صدور کارت سوخت المثنی به همکارانم در این دفاتر مراجعه کند. 

وی ادامه داد: از طرفی، کسانی که کارت سوخت خود را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به این مراکز و دریافت «کد رهگیری مرسوله پستی» در جریان فرایند صدور و دریافت کارت سوخت خود قرار بگیرند.

کد خبر 464572

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha