فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۰ واحد مسکونی نیازمندان در این شهرستان احداث و بازسازی شده است.

بازسازی 596 واحد مسکونی سیل‌زده در تویسرکان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مجید سوری اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۴۱ واحد مسکونی نیازمندان بازسازی و ۲۹ واحد دیگر احداث شده است.  

وی با اشاره به حضور و فعالیت بسیج در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، امنیتی، اقتصادی و محرومیت‌زدایی عنوان کرد: نقش این سازمان در عرصه‌های مختلف بی‌بدیل و کم‌نظیر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در ادامه به برخی از برنامه‌های هفته بسیج اشاره و خاطرنشان کرد: عطرافشانی قبور شهدا، برگزاری همایش پیاده‌روی، تجلیل از نخبگان علمی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی و افتتاح چندین پروژه مسکن محرومان و آبرسانی به مناطق محروم از جمله این فعالیت‌ها است.

سوری با اشاره به تامین ۵۹ جهیزیه از ابتدای امسال برای نوعروسان نیازمند افزود: در سال جاری همچنین ۴۱ واحد مسکونی محرومان نوسازی و ۲۹ واحد دیگر احداث شده است.

وی از شناسایی ۴۰۰ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل خبر و ادامه داد: ۹۰ درصد این دانش‌آموزان با پشتیبانی‌های مالی انجام شده در حال تحصیل هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به اینکه عملیات آبرسانی به دو روستای دره‌زاغه و نلخاس در حال انجام است، تاکید کرد: از دیگر فعالیت‌های بسیج در مناطق روستایی کمتر برخوردار می‌توان به ایجاد ۳ هزار و ۲۰۰ متر کانال آب‌بر از سال گذشته تاکنون اشاره کرد.  

سوری تصریح کرد: از سویی با رصد و شناسایی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در مناطق شهری کمتر برخوردار، مصوباتی به منظور رفع مشکلات این مناطق به تصویب رسیده و ۷۰ درصد آن‌ها نیز اجرایی شده است.

وی اظهار کرد: از سویی به منظور کمک به رونق تولید، اشتغال و معیشت خانواده‌های کم‌بضاعت کارگاه‌های تولیدی راه‌اندازی شده و در حال فعالیت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد عنوان کرد: در حوزه اشتغال نیز بسیج سازندگی با استفاده از ظرفیت‌های موجود ایجاد ۳۰۰ فرقت شغلی را در دستور کار دارد که بخشی از آن‌ها نیز محقق شده است.

کد خبر 464421

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha