سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹
۰ نفر

فیلم سینمایی «فورد در برابر فراری» توانسته است یکی از رقبای اصلی فروش در سینماهای آمریکا باشد.

فورد در برابر فراري

به گزارش همشهری آنلاین، تسنیم به نقل از هالیوود ریپورتر نوشت: فیلم سینمایی «فورد در برابر فرارری» با فروش آغازین خوب خود به‌زودی در رده اول باکس‌آفیس قرار خواهد گرفت.

«فورد در برابر فرارری» به‌راحتی سینمایی «فرشتگان چارلی» را در میدان رقابت باکس آفیس پشت سر گذاشت. این فیلم توانست با فروش بیش از انتظار خود در هفته اول فروشش، رقم ۳۱ میلیون دلار را برای کمپانی قرن بیستم و دیزنی در سینماهای آمریکای شمالی به‌دست بیاورد.  

فیلم دیگر این هفته، «فرشتگان چارلی» با ۸ میلیون دلار فروش بسیار پایینی را برای کمپانی سونی رقم زد. این سومین پروژه سنگین از مجموعه‌های دنباله‌دار بعد از «نابودگر: سرنوشت تاریک» و «دکتر اسلیپ» است که در دو هفته گذشته از فروش پایینی برخوردار شده است.

«فورد در برابر فرارری» به کارگردانی «جیمز منگولد» که توانسته در سایت راتن تومیتوز نمره بسیار خوب A+‌را به‌دست بیاورد در حقیقت برد بسیار به‌موقع و مورد نیاز برای کمپانی فاکس و همین‌طور برای دیزنی به دنباله رشته‌ای از خطاها و مشکلاتی بود که عارض این کمپانی شده است.

این فیلم با بازی «مت دیمون» و «کریستین بیل» داستان واقعی دومردی است که در سال ۱۹۶۶ به «هنری فورد دوم» و کمپانی‌اش کمک کردند تا اولین کمپانی آمریکایی باشد که بتواند در مسابقات رالی دنیا شرکت کند و پیروز شود.

کمپانی «چرنین اینترتینمنت» تولیدکننده این فیلم سینمایی است. این فیلم که شانس‌های بزرگی برای اسکار دارد با هزینه ۹۷ میلیون دلار تولید شده است. آمارهای «پست تارک» می‌گوید که بیش از ۸۰ درصد خریداران بلیط این فیلم بالای ۲۵ سال سن دارند که از این آمار ۵۵ درصد بالای ۳۵ سال سن دارند.  

فیلم «فرشتگان چارلی» به‌کارگردانی «الیزابت بانکس» نتوانسته است رضایت مخاطبین جوان خود را به‌دست آورد. این فیلم با بازی «کریستین استوارت» «نائومی اسکات» و «الا بالینسکا» به‌عنوان جاسوسان زن، بعد ۱۶ سال از نمایش قسمت قبلی این فیلم است که توانست با ۳۶ میلیون دلار کار خود را آغاز کند؛ البته بدون حساب تورم.

این فیلم در رده سوم بعد از «فورد در برابر فرارری» قرار دارد. در رده اول نیز فیلم «میدوی» با تنزل ۵۱ درصدی فروش خود در هفته دوم قرار دارد. این فیلم در این هفته ۸ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروش داشته و کل فروش داخلی‌اش معادل  ۳۵ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار است.

با این حساب به‌نظر می‌رسد که فیلم «فورد در برابر فرارری» به‌زودی در رده اول باکس‌آفیس داخلی آمریکا قرار بگیرد.

کد خبر 464206

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha