رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر با تاکید بر برخورد قاطع با افزایش قیمت کالا و خدمات گفت: جلوگیری از افزایش قیمت کالا و خدمات به همه صنوف استان بوشهر ابلاغ شده است و رسیدگی به تخلفات در اولویت قرار دارد.

نظارت بر قیمت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سید حسین حسینی ظهر امروز در کمیسیون ستاد تنظیم بازار استان بوشهر با اشاره به تامین سوخت مورد نیاز وسائل حمل و نقل استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به تخصیص سوخت مورد نیاز ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر و تاثیری که این بخش می‌تواند در بخش‌های دیگر قیمت کالا و خدمات بگذارد راهکارهای لازم برای جلوگیری از قیمت کالا و خدمات ارائه شد.

وی، با تاکید بر ممنوع بودن افزایش قیمت کالا و خدمات افزود:بر اساس مصوبه این جلسه، هیچ‌یک از واحدهای حمل و نقل بار و مسافر از اعم از تاکسی، آژانس تاکسی تلفنی، وانت‌ها و تاکسی‌های موقت، سرویس‌های عمومی و مدارس حق افزایش قیمت ندارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر با بیان اینکه تمام خودروهای حمل و نقل باید بر اساس نرخ‌های مصوب قبل اقدام به فعالیت کنند تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف از جمله صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سازمان تاکسیرانی و  شهرداری‌های استان بوشهر، اتحادیه‌ها و صنوف مربوطه باید در نشست تخصصی راهکارهای لازم برای تثبیت قیمت حمل و نقل کالا و مسافر ارائه کنند.

حسینی، با تاکید بر برخورد قاطع با صنوف و ناوگان حمل و نقلی که اقدام به افزایش قیمت می‌کنند افزود: در این راستا تعزیرات حکومتی استان بوشهر با تعیین شعبه ویژه تخصصی به این مهم رسیدگی می‌کند.

وی از ابلاغ جلوگیری از افزایش قیمت کالا و خدمات به همه صنوف استان بوشهر خبر داد و  خاطر نشان کرد:جلوگیری از افزایش قیمت کالا و خدمات به همه صنوف استان بوشهر ابلاغ شده است و رسیدگی به تخلفات در اولویت قرار دارد.

وی، بر تشکیل کمیسیون ستاد تنظیم بازار در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر تاکید و بیان کرد: در راستای تامین کالای مورد نیاز و اساسی، بر اساس گزارش اداره کل غله و خدمات بازرگانی هیچگونه مشکلی در تامین اجناس مورد نیاز بازار و جامعه وجود ندارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر شرایط تامین کالا و اجناس در استان را عادی دانست و افزود: مردم هیچگونه نگرانی در تامین مواد غذایی، کالایی و اجناسی نداشته باشند و بخش تعزیرات، اتاق اصناف  صنعت، نسبت به گشت‌های مشترک نظارتی و بازرسی اقدام می‌کنند.

حسینی، برخورد قانونی با تخلفات افزایش قیمت را مورد تاکیدات تعزیرات حکومتی دانست و بیان کرد: شهروندان افزایش نرخ کالا و خدمات را از طریق سامانه ۱۲۴ و یا مراجعه حضوری به واحد شکایت‌های مردمی این سازمان گزارش کنند.

وی، از افزایش گشت‌های مشترک نظارت و بازرسی بر قیمت کالا و خدمات خبر داد و بیان کرد: گشت‌های مشترک با دستگاه‌های مرتبط افزایش یافته است و در بخش رسیدگی به شکایت‌ها نیز در اسرع وقت گزارش‌های مردمی را رسیدگی می‌شود.

کد خبر 464110

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha