فرماندار شهرستان اسلامشهر با اشاره به دستگیری ۲۵ تن از لیدرهای اغتشاشگران در این شهرستان گفت: پیگیری برای شناسایی بقیه این عوامل ادامه دارد. یک مهاجم نیز در حمله به بسیج چهاردانگه کشته شد.

اسلامشهر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، مسعود مرسلپور در جمع خبرنگاران با اشاره به ناهنجارهای ایجاد شده از سوی برخی اراذل و اوباش به دنبال مدیریت مصرف سوخت اظهار داشت: تاکنون ۲۵ نفر از لیدرهای اصلی آشوبگران دستگیر و تعدادی دیگر نیز در حال شناسایی هستند که اغلب این افراد دارای سابقه اعتیاد و سرقت‌های خرد می‌باشند.

وی بیان کرد: ۱۱ بانک دچار حریق شدند که برخی از آن‌ها دچار خسارت بسیاری شده‌اند و تعدادی نیز متحمل خسارت جزئی شدند که در حال برطرف کردن آنها هستیم.

فرماندار اسلامشهر همچنین افزود: ۳ پمپ بنزین نیز از سوی اغتشاشگران به آتش کشیده شدند که با شناسایی عوامل آشوبگر از خسارت به سایر جایگاه‌های پمپ بنزین جلوگیری به عمل آمد و در حال حاضر به غیر از این ۳ جایگاه پمپ بنزین که دچار حریق شدند سایر جایگاه‌ها فعالیت عادی خود را دارند.

مرسلپور تصریح کرد: هم اکنون شرایط در اسلامشهر مطلوب است و مجروحان به درمانگاه‌هایی که به حالت آماده باش بودند اعزام شدند.

وی همچنین ادامه داد: در زمان اعلام افزایش قیمت بنزین تعدادی مهاجم قصد ورود به حوزه مقاومت بسبج چهاردانگه را داشتند که یکی از آنها کشته و ۷ نفر مجروح شدند که مراحل درمانی آنها پیگیری و سپس به مراجع قضایی تحویل داده میشوند.

فرماندار اسلامشهر در پایان با اشاره به بازگشایی مدارس خاطرنشان کرد: مدارس امروز به سبب برودت هوا و عدم راه اندازی سیستم‌های گرمایشی تعطیل بود بنابراین از فردا همه مدارس دایر است.

کد خبر 463984

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha