مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
۰ نفر

معاون خدمات شهری شهرداری اراک گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش سنگین برف برای امشب، شهرداری اراک در آماده‌باش کامل قرار دارد.

برف‌روبی درختان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، عسگری با اشاره به اینکه شهرداری اراک از دو روز قبل برای بارش برف در آمادگی کامل قرار دارد، گفت: امسال ستاد زمستانه شهرداری دو ماه زودتر از هر سال تشکیل شد، تمامی معابر اصلی و فرعی خیابان‌ها کدگذاری شده و تیم اجرایی هر خیابان مشخص شد و حتی برای آموزش و آمادگی لازم، مانور نیز اجرا شد.

وی افزود: خوشبختانه با آمادگی کامل نیروها برفروبی در سطح شهر اراک طی شب اول و دوم بارش‌ها به صورت کامل انجام شد و هیچ‌گونه انسداد مسیر گزارش نشد.عسگری بیان کرد: شب گذشته نیز با آغاز بارش‌ها ۸۹۰ نفر نیرو در سطح شهر به کمک ۸۵ دستگاه از جمله لودر و گریدر مشغول برفروبی بودند که این اقدامات باعث شد که انسدادی در صبح امروز بروز نکند و با توجه به ادامه بارش‌ها در صبح امروز تا کنون نیز عملیات برفروبی و پاکسازی معابر در حال انجام است.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک با اشاره به اینکه به دلیل مسائل زیست محیطی از کمترین میزان نمک در پاکسازی معابر استفاده می‌شود، اضافه کرد: بیشترین اقدام انجام شده بواسطه برفروبی و ماشین‌آلات بوده است، اما با توجه به پیش‌بینی صورت گرفته مبنی بر بارش سنگین برف برای امشب، شهرداری در آمادگی کامل قرار دارد.

کد خبر 463942

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha