کاراته کاهای نونهال، جوان و امید مس کرمان با کسب مدال‌های رنگارنگ و عناوین برتر در رقابت‌های لیگ کاراته وان کشور خوش درخشیدند.

کاراته

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رقابت‌های کاراته وان کشور با حضور یکهزار و ۸۹۰ کاراته کا از سراسر کشور به میزبانی شیراز برگزار شد.

تیم کاتا نونهالان مس کرمان در بخش تیمی به عنوان سومی رقابت‌ها دست یافت و ترکیب این تیم امیر حسین اسدی، رضا رضایی و سبحان عوض پور با مربی‌گری علیرضا سعیدی بودند.

تیم کاراته مس کرمان با کسب ۲ طلا و یک برنز در رقابت های رده سنی جوانان موفق شد با درخششی خیره کننده عنوان قهرمانی مجموع این رده سنی را به دست آورد و در این رده سنی، در بخش کاتا انفرادی میلاد ملک پور با هدایت مهدی محمدی ضمن غلبه بر تمامی رقیبان بر سکوی قهرمانی ایستاد.

امیر حسن معین‌الدینی دیگر کاتارو تیم مس با هدایت مصطفی پورجلالی نیز به دیدار رده بندی رسید و مدال برنز را کسب کرد.

کاتاروهای مس با ترکیب رضا پور دهقان، ابولفضل شیخ شعاعی و حسین مهدی زاده با هدایت عابد علمدارزاده در بخش تیمی کاتا جوانان هم مقتدرانه از سد تمامی حریفان خود گذشتند و مدال طلای این بخش را از آن خود کردند.

همچنین مهدی رضایی از تیم مس کرمان عنوان نخست و مدال طلا این مسابقات در بخش کاتا انفرادی و محمد مهدی زاده نیز از همین تیم با هدایت مسعود دانشور عنوان سومی و مدال برنز را تصاحب کرد و تیم کاتا امید مس کرمان با این مدال ها در مجموع این مسابقات به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

کد خبر 463880

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha