مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
۰ نفر

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اعلام کرد: بازرسان صبح و عصر در قالب بیش از ۵۰ تیم بازرسی سیار در مراکز اقتصادی شهر حضور دارند و تا به امروز گزارش خاصی در مورد گرانی وجود نداشته است.

بازار قزوین

به گزارش همشهری آنلاین علی‌اکبر کبیری - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین - در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر در جلسات ستاد تنظیم بازار تصمیمات خوبی گرفته‌شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی ادامه داد: از ساعات ابتدایی اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین بازرسین در سطح شهر حضور دارند و به‌صورت محسوس و نامحسوس موضوعات را رصد و پیگیری می‌کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خاطرنشان کرد: تا امروز گزارش خاصی در مورد گرانی وجود نداشته و کالاهای اساسی به‌اندازه کافی توزیع‌شده و مردم نیز با آرامش خرید دارند.

وی عنوان کرد: واحدهای صنفی در صورت افزایش هزینه حمل‌ونقل، موارد را به سازمان صمت استان قزوین اعلام کنند؛ بازرسان صبح و عصر در قالب بیش از ۵۰ تیم بازرسی سیار در مراکز اقتصادی شهر حضور دارند همچنین بازرسین افتخاری نیز موضوع را رصد می‌کنند.

کبیری اشاره کرد: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با تعزیرات حکومتی استان قزوین اکیپ‌های مشترک سیار در سطح استان حضور دارند تا با هرگونه کم‌فروشی و گران‌فروشی برخورد کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در پایان تأکید کرد: مردم در صورت مشاهده گران‌فروشی شکایات خود را با شماره تلفن ۱۲۴ سازمان صمت درمیان بگذارند تا بازرسین در اسرع وقت به شکایات مطرح‌شده رسیدگی کنند.

کد خبر 463649

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha