سخنگوی دولت به تشریح آخرین مباحث مطرح شده در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی درباره افزایش قیمت بنزین پرداخت.

ربيعي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی ربیعی درباره برگزاری جلسه شورای عالی اقتصادی کشور در روز شنبه ۲۵ آبان ماه، اظهار کرد: ما در مباحث اصلاح ساختار بودجه کشور و اقتصاد چهل و دومین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی را برگزار کردیم و در این جلسه ابتدا گزارشی از سوی وزیر کشور درباره چگونگی افزایش قیمت بنزین ارائه شد و سپس رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز گزارشی را به حاضران جلسه ارائه کردند.

وی ادامه داد: سران قوا از تلاش وزیر کشور برای اجرای طرح افزایش قیمت بنزین تشکر کردند و خواستار همکاری همه دستگاه‌ها و قوا برای اجرای بهتر آن شدند.

سخنگوی دولت با تاکید بر این که یکی از موضوعات مطرح شده در این نشست چگونگی اجرای این طرح و تاکید بر حفظ و اجرای عدالت اجتماعی بود، گفت: ما در این جلسه در مورد لزوم برقراری عدالت اجتماعی و برخوردار شدن ۶۰ میلیون نفر در کشور از مزایای این طرح و از جمله خانوده‌های کم‌درآمد بحث کردیم.

ربیعی در پایان با تاکید بر هماهنگی کامل قوه قضاییه با این طرح، اظهار کرد: هدف مهم ما از اجرای این طرح، مبارزه با قاچاق بود و نیز به مدیریت مصرف و بهتر شدن وضعیت اقتصادی توجه داشتیم که در این زمینه بحث و بررسی‌هایی صورت گرفت.

کد خبر 463554
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha