مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب «رسوایی قرن و دیگر نوشته‌های مطبوعاتی» اثر گابریل گارسیا مارکز با ترجمه علی شاکر، روز سه شنبه ۲۸ آبان در خانه وارطان برگزار می‌شود.

رونمايي رسوايي قرن

این‌کتاب به‌تازگی با مقدمه‌ای از محمدمهدی فرقانی رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی توسط نشر خزه منتشر شده است. اثر مذکور، شامل ۴۲ نوشته مطبوعاتی مارکز است که که بین سال‌های دهه‌ ۵۰ تا ۸۰ میلادی در نشریات مختلف چاپ شده‌اند. از دل این یادداشت‌ها و گاهی تک‌نگاری‌ها می‌توان پشت صحنه‌ رمان‌های مشهور او را تماشا کرد و متوجه شد کدام اتفاق و دغدغه‌ روزمره زمینه‌ساز خلق «صد سال تنهایی»، «پاییز پدرسالار» و... شده است.

در مراسم رونمایی از ترجمه این‌کتاب، محمدمهدی فرقانی، هادی خانیکی، فریدون صدیقی و کاوه میرعباسی به‌عنوان سخنرانی حضور پیدا می‌کنند و بناست عواید فروش این کتاب در رونمایی و جشن امضای آن به کودکان تحت حمایت «بنیاد همدلان کودک و نوجوان» اختصاص پیدا کند. بنیاد همدلان کودکان و نوجوان یک موسسه غیر انتفاعی و مردم‌نهاد است که در زمینه درمان و آموزش کودکان محروم و نیازمند فعالیت می‌کند.

برنامه رونمایی و جشن امضای این کتاب روز سه‌شنبه ۲۸ آبان از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در خانه گفتمان شهر (وارطان) واقع در میدان فلسطین، ابتدای طالقانی غربی، پلاک ۵۱۴ برگزار می‌شود.

کد خبر 463445

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha