زلاتان ایبراهیموویچ با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در توییتر از هوادارانش در لس‌آنجلس گلکسی خداحافظی و مردم آمریکا را پس از رفتن خود به تماشای بیسبال دعوت کرد.

زلاتان ايبراهيموويچ

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین به نقل از سی‌ان‌ان، بازیکن ۳۸ ساله سوئدی دو سال اخیر را در لیگ ام‌ال‌اس برای کهکشانی‌های لس‌آنجلس بازی کرد و در ۵۸ بازی ۵۳ گل زد، ۱۷ پاس گل داد، هر دو فصل بهترین گلزن و برنده کفش طلا شد و یکی از گل‌هایش گل سال لیگ فوتبال آمریکا لقب گرفت.

زلاتان در صفحه شخصی خود در توییتر درباره پایان کارش در فوتبال آمریکا نوشت: «آمدم، دیدم و تسخیر کردم. لس‌آنجلس گلکسی، ممنونم از اینکه باعث شدی حس دوباره زنده بودن داشته باشم. برای هواداران؛ شما زلاتان را خواستید و من زلاتان را به شما دادم. قابلی نداشت. داستان ادامه دارد... حالا برگردید و بیسبال تماشا کنید.»

درباره مقصد بعدی ایبرا گمانه‌زنی‌ها فراوان است اما بازگشت به قاره سبز گزینه اصلی است. می‌توان گفت نیمی از تیم‌های مهم اروپا خواهان مهاجم تمام‌نشدنی فوتبال دنیا هستند و شاید بتوان میلان را جدی‌ترین مشتری ایبرا دانست؛ تیمی که پیش از این هم یک دوره در آن بازی کرده و با حال و هوای سن‌سیرو آشناست. بولونیا و ناپولی در ایتالیا، وایادولید و رئال‌مادرید در اسپانیا و منچستر یونایتد در انگلیس هم دیگر مشتریان احتمالی زلاتان هستند.

ایبراهیموویچ که زاده شهر مالمو در سوئد است، در بزرگ‌ترین باشگاه‌های اروپا سابقه بازی کردن دارد؛ از آژاکس در هلند و اینتر و میلان و یوونتوس در ایتالیا تا پاریسن‌ژرمن در فرانسه و منچستر یونایتد در انگلیس. او سال ۲۰۱۶ پس از جدا شدن از باشگاه پاریسی مطلبی در شبکه‌های اجتماعی نوشت که بازتاب فراوان داشت: «مانند یک پادشاه آمدم و بسان یک افسانه می‌روم.»

کد خبر 463266

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha