چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
۰ نفر

ریکی جرویز برای پنجمین‌بار مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب را اجرا و با رکوردشکنی از این مراسم مهم دنیای سینما خداحافظی می‌کند.

ريكي جرويز كمدين انگليسي و مجري گلدن گلوب

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین به نقل از ایندی‌وایر، مجری و کمدین ۵۸ ساله انگلیسی که پیش‌تر گفته بود دیگر هرگز به اجرای گلدن گلوب بازنمی‌گردد، سال ۲۰۲۰ هم مجری هفتاد و هفتمین دوره مراسم اهدای این جوایز تلویزیونی و سینمایی خواهد بود؛ جایزه‌ای که پس از اسکار معتبرترین جایزه در دنیای فیلم و سینماست.

او از ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ سه دوره پیاپی مجری گلدن گلوب بود و در ۲۰۱۶ هم بار دیگر این وظیفه را به سرانجام رساند. جرویز پس از اعلام نامش به عنوان مجری گلدن گلوب ۲۰۲۰ یک بیانیه منتشر کرد که در بخشی از آن آمده است: «انجمن مطبوعات خارجی هالیوود پیشنهادی به من ارائه کرد که نپذیرفتن آن ممکن نبود. این آخرین بار است که گلدن گلوب را اجرا می‌کنم و می‌کوشم یک عصر سرگرم‌کننده رقم بزنم.»

جرویز در دوره‌های گذشته با ستاره‌هایی چون بروس ویلیس، جنیفر لارنس، آنجلینا جولی و جودی فاستر شوخی کرد و سال ۲۰۱۶ هم فرصت را برای طعنه زدن به دانلد ترامپ مناسب دید. او با اشاره به دیدگاه ضدمهاجرتی رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: «ایوا لونگوریا و امریکا فرارا صرفا دو بازیگر مستعد و زیبا نیستند. آنها کسانی هستند که رئیس‌جمهوری بعدی شما لحظه‌ای در بازگرداندن‌شان به سرزمین مادری تردید نخواهد کرد.»

لورنزو سوریا، رئیس انجمن مطبوعات خارجی هالیوود (اهداکننده جوایز گلدن گلوب) از بازگشتن جرویز استقبال کرد و گفت: «وقتی ریکی زمام امور را در کلدن گلوب در دست می‌گیرد، شما همیشه می‌توانید منتظر اتفاق‌های پیش‌بینی‌نشده باشید.»هفتاد و هفتمین دوره مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب پنجم ژانویه ۲۰۲۰ در بورلی هیلتن در بورلی هیلز برگزار و زنده از شبکه ان‌بی‌سی در آمریکا پخش می‌شود.

دوره پیشین گلدن گلوب با اجرای اندی سمبرگ (کمدین) و ساندرا اوه (بازیگر «کشتن ایو») برگزار شد و کمترین آمار بیننده بیننده تلویزیونی را از سال ۲۰۱۵ و اجرای ایمی پولر و تینا فی داشت. دو مراسم معتبر اسکار و امی در سال ۲۰۱۹ مجری نداشتند و گلدن گلوب هم تا ۲۰۱۰ و پیش از آمدن جرویز بدون مجری برگزار می‌شد.

کد خبر 463004

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha