چهار نفر که اقدام به تصرف غیرقانونی یک تالار پذیرایی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در شرق تهران کرده بودند، دستگیر شدند.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مدتی قبل پرونده‌ای با موضوع رفع تصرف عدوانی یک تالار پذیرایی در شرق تهران از سوی مقام قضایی به پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ارجاع شد که در جریان تحقیقات صورت‌گرفته مشخص شد شاکی مالک و مدیر یک تالار ۴۰۰ متری در شرق پایتخت است که به دلیل مشغله کاری برای مدت موقتی، مسئولیت و مدیریت تالار را به تعدادی از کارمندان خود واگذار کرده اما مدتی بعد متوجه شده کارمندانش از عدم حضور وی در محل کار سوء‌استفاده کرده و با سندسازی خود را مدیر و مالک تالار معرفی کرده‌اند.

در همین راستا نیز مال‌باخته تصمیم به اخراج کارمندانش گرفته بود، اما این افراد که خود را مالک تالار پذیرایی می‌دانستند تن به این کار نداده بودند و به همین دلیل نیز پلیس به ماجرا ورود کرد که در جریان تحقیقات انجام‌شده مشخص شد ادعای مال‌باخته درست است. در همین زمینه نیز اقدامات ماموران برای دستگیری چهار متهم به اتهام تصرف در اموال دیگران آغاز شد.

چهار متهم هم که متوجه شده بودند امکان دستگیری‌شان وجود دارد، در مخفیگاه‌شان پنهان شده بودند تا این‌که چند روز بعد ماموران مخفیگاه این افراد را شناسایی کردند و در عملیاتی هر چهار نفر را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با تأیید این خبر اعلام کرد هر چهار متهم به بزه انتسابی مبنی بر تصرف تالار پذیرایی به ارزش ریالی بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

کد خبر 461760

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    1 0
    اگر همه معنای انسان بودن واقعی را بفهمیم هیچوقت دست به هیچگونه اعمال ورفتار غیرانسانی نمیزنیم