مبلغ آبونمان که شامل هزینه چاپ، کاغذ و پست است با حذف قبوض کاغذی از قبوض الکترونیکی کم نشده و مقرر شده این مبلغ صرف مسئولیت‌های اجتماعی و طرح‌های تشویقی وزارت نیرو شود.

قبض برق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصادآنلاین، از ابتدای پاییز سال جاری وزارت نیرو خبر از حذف قبوض کاغذی برق داد و پس از آن مقرر شد قبوض برق بصورت الکترونیکی به دست مشترکین برسد.

در این میان اما شاهد هستیم مبلغ آبونمان که شامل هزینه چاپ، کاغذ و پست است از قبوض برق حذف نشده است. در این خصوص محمدحسن متولی زاده مدیرعامل توانیر گفت: در مبلغ آبونمان هزینه قرائت نیز وجود دارد که حذف نشده و هنوز پابرجاست. وی در ادامه افزود: البته در اولین گام با حذف قبوض کاغذی و منافع حاصل از آن، به تعداد ۱۰۰ هزار بسته کمک آموزشی در اختیار دانش آموزان مناطق محروم قرار گرفته است.  

متولی زاده با تاکید بر این که مبلغ آبونمان از قبوض الکترونیکی حذف نخواهد شد گفت: قرار است از محل منافع آبونمان، هزینه طرح‌های تشویقی مشترکین کم مصرف در سال آینده تامین شود. به گفته متولی زاده در سال گذشته بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان هزینه طرح‌های تشویقی مشترکین صنعتی و کشاورزی شده که وزارت نیرو در نظر دارد سال آینده مشترکین خانگی را به جهت صرفع جویی هزار مگاواتی مصرف برق در این طرح شریک کند.

از این رو مشترکین برق همچنان مبلغ آبونمان را در قبوض الکترونیکی خود مانند قبل رویت خواهند کرد و تصمیمی برای حذف و یا کم کردن آن وجود ندارد.

کد خبر 461554

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha