همشهری آنلاین: رئیس پلیس پایتخت گفت: پلیس از سه‌شنبه هفته جاری با موتورسوارانی که ۸ مورد ویژه را رعایت نکنند برخورد خواهد کرد.

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی پایتخت

فارس نوشت: سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی پایتخت، در حاشیه طرح دستگیری آدم‌رباها در محل پلیس آگاهی در جمع خبرنگاران از اجرای طرح جدید پلیس از سه‌شنبه هفته جاری در خصوص رفتار ترافیکی موتورسواران خبر داد.

وی گفت: پلیس در ۸ مورد اقدام به اعمال قانون، جریمه، توقیف و انتقال موتورها به پارکینگ خواهد کرد.

سردار رحیمی اعلام کرد: حرکت در جهت مخالف در خیابان‌ها، حرکت در خطوط ویژه، حرکت در پیاده‌رو، عبور از چراغ قرمز، همراه نداشتن مدارک، نداشتن پلاک، مخدوش بودن پلاک و حرکات مخاطره‌آمیز و تک‌چرخ زدن از جمله مواردی است که از سه‌شنبه هفته جاری پلیس به آن توجه ویژه می‌کند و توقیف و انتقال موتورسیکلت‌ها به پارکینگ را در دستور کار خواهد داشت.

  • دستبند پلیس بر دستان ۸ آدم‌ربای پایتخت

رئیس پلیس پایتخت همچنین از انهدام و دستگیری باند آدم‌ربایی خبر داد که با جعل عنوان اقدام به آدم‌ربایی و درخواست‌های کلان می‌کردند.

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی پایتخت اظهار کرد: همکاران در پلیس آگاهی تهران بزرگ در اقدامی پیچیده و طولانی موفق شدند باند آدم‌رباهایی را که با استفاده از عناوین خاص اقدام به آدم‌ربایی و درخواست‌های کلان می‌کردند، شناسایی و دستگیر کنند.

وی گفت: خدا را شکر با تلاش شبانه‌روزی همکاران ما اعضای این باند که تا این لحظه ۴ مورد آدم‌ربایی داشتند، دستگیر شدند. این باند ۷ نفر بودند که به همراه سرکرده‌شان دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت به یک هفته کار اطلاعاتی و دستگیری این افراد در ۴۸ ساعت گذشته اشاره و اظهار کرد: در مورد آخر، این افراد در قبال آزادی فردی که ربوده بودند ۱۵ میلیون دلار و ۱۰ میلیارد تومان پول درخواست کرده بودند که خوشبختانه با همکاری خانواده فرد ربوده‌شده توانستیم این اشخاص را دستگیر کنیم.  

کد خبر 461291

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha