استاندار گلستان گفت: تا هفته گذشته ۲۳ خانواده در آق قلا در چادر زندگی می کردند که  که اکنون ۵ خانوار ساماندهی شدند  و چادرهایشان جمع آوری شد. به گزارش همشهری، «هادی حق شناس» در گفت وگو با برنامه پیگیری شبکه سراسری خبر اظهارکرد:در حال حاضر ۱۸ خانوار هنوز در چادر ها زندگی می کنند.

استاندار گلستان

وی ادامه داد : تلاش می کنیم تا پایان آذر خانه های افراد مستقر در چادر به آنها تحویل داده شود. حق شناس بیان کرد: عملیات ساختمانی خانه های تعمیری پایان یافته و بیش از ۷۰ درصد خانه های نیازمند بازسازی هم تا پیش از فصل سرما به صاحبانشان تحویل داده خواهد شد و بقیه واحدها هم تا پایان سال تمام تکمیل می شود.

استاندارددر بخش دیگری از سخنانش  گفت: از ۲۵ هزار پرونده کشاورزی ۱۷ هزار پرونده تعیین تکلیف شده و ۷۰ درصد خسارت دیدگان حداقل دریافتی را داشته اند و ۳۰ درصد باقیمانده هم پس از راستی آزمایی پژوهشگاه فضایی طی روزهای آینده تعیین تکلیف می شوند. وی میزان اعتبارات کشاورزی معرفی شده به بانک ها را ۱۸۲ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تاکنون ۱۰۱ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به کشاورزان پرداخت شده و آنها می توانند با مراجعه به جهاد کشاورزی از بانک عامل طرف حساب مطلع شوند.

کد خبر 460860

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha