جمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: فحاشی‌های تند و زننده گاه تبعات خطرناکی دارند که یک نمونه آن در شرق تهران اتفاق افتاد.

دستگيري بازداشت

به گزارش ایلنا، سرهنگ فرهاد واقعیرئیس کلانتری ۱۵۶ افسریه تهران گفت: ساعت ۱۸:۰۰ سی‌ام مهر ماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی یک مورد نزاع منجر به فوت صحنه درگیری به کلانتری ۱۵۶ افسریه اعلام شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از وصول خبر بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی حضور یافتند و عوامل اورژانس نیز در صحنه حاضر شدند  و فوت مقتول را در اثر اصابت سلاح سرد به ناحیه سینه که دچار خونریزی شدید شده تایید کردند.

وی افزود: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت که ۲ جوان ۱۸ ساله پس از فحاشی به والدین یکدیگر قرار ملاقات در محل حادثه می‌گذارند و پس از درگیری، قاتل با چاقویی که همراه داشت چند ضربه به سینه مقتول وارد کرده و به سرعت از محل متواری می‌شود.

سرهنگ واقعی ابراز داشت: با انجام تحقیقات پلیسی و هماهنگی‌های قضائی بلافاصله محل سکونت قاتل شناسایی شد و تیمی ازماموران کلانتری  به نشانی قاتل مراجعه و بازجویی از پدر قاتل را  آغاز می‌کنند که در این هنگام متهم به منزل مراجعه می‌کند.

کلانتر محله افسریه با اشاره به اینکه قاتل کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد، افزود: قاتل به کلانتری منتقل و در همان تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه قاتل که علت درگیری را فحاشی مقتول به والدینش اعلام کرده، اضافه کرد: کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 460355

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha