یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: استفاده از اقلام دکوری و اکسسوری‌های برنزی از ترندهای پاییز ۲۰۱۹ است.

ترند پاییز 2019

سردتر شدن هوا در فصل پاییز بهانه‌ای مناسب برای برگزاری مهمانی در داخل خانه است. وسایل مورد نیاز برای میزبانی در این فصل شامل ظروف شیشه‌ای رنگی، ظروف و گلدان‌های سنگی با دیزاین به وسیله برگ‌ها و المان‌های پاییزی و بسیار ساده است، پس نیاز نیست که در این فصل به دنبال راهکارهای سخت باشید. فقط از آنچه یادآور پاییز است، غافل نشوید. توجه به جزئیات و استفاده از متریال برنز در اقلام دکوری، اکسسوری‌ها و یا مبلمان ترندهای پاییز امسال است.

نگاه مینیمالیستی را رها کنید و به استفاده از لایه‌های پویا شامل بافت‌ها، رنگ‌ها و طرح‌ها به دکور کردن همه قسمت‌های خانه بپردازید. البته فراموش نکنید هنگام ترکیب لایه‌ها در دکوراسیون منزل، به رنگ‌ها، عملکرد و ایجاد راحتی و ایجاد یک فضای منسجم توجه کنید و این موضوع را فراموش نکنید که نباید فضا شلوغ و افراطی به نظر برسد و تعادل و آرامش را حفظ کنید.

بالش‌هایی با چاپ، رنگ و شکل‌های مختلف به مبلمان خود اضافه کنید، یا از آویختن اقلام دکوری و آثار هنری بر دیوار غافل نشوید.

طیف رنگ نارنجی و خردلی و رنگ‌های پاییزی را در دکوراسیون فراموش نکنید و آنها را با رنگ‌های مناسب تلفیق کنید. رنگ‌های بیرون و درون منزل را به هم پیوند دهید و از این طریق پاییز را به فضای داخلی آورید.

پارچه‌های پشمی و مخملی در بالشتک‌ها و مبلمان می‌تواند تمی گرم‌تر و ظاهری زیبا به خانه بدهد. بافت‌های مویر، نمد و کوسن‌ها و لوازم جانبی مخملی، زیبایی و راحتی بیشتری به خانه می‌بخشد.

از ترندهای خلاقانه در دکوراسیون پاییزی امسال استفاده از وسایل هوشمند در خانه، برای ایجاد یک فضای زندگی یکنواخت و کارآمد است. فضای داخلی خانه با هر سبکی می‌تواند با اجزای ارگانیک مانند یک سبد با فیبر طبیعی بافته شده یا بالشتک‌هایی با طرح چاپی برگ و یا طرح برگ روی کاغذ دیواری تزئین شود و احساس کامل‌تری از پاییز را القا کند.

منبع: Style at home

کد خبر 460213

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha