همشهری آنلاین: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران امروز اول آبان ماه با کاهش حدود ۵۰ هزار تومانی قیمت نسبت به دیروز به قیمت سه میلیون و ۸۹۵ هزار تومان به فروش رسید، نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به زیر ۴۰۰ هزار تومان عقب نشینی کرد.

ارز هوم پيج

ایرنا نوشت: سکه که از یک ماه پیش کانال چهار میلیون تومانی را ترک کرده و وارد کانال ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی شده بود، در نهایت مجبور شد که یک پله دیگر نیز عقب نشینی کند و وارد کانال سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی شود.

مهم‌ترین عامل در کاهش نرخ سکه و طلا در جریان معاملات امروز، افت قیمت دلار و همچنین تداوم رکود بازار طلا به شمار می‌رود.

نرخ دلار امروز حدود ۱۰۰ تومان کاهش یافت و به رقم ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان رسید.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در بازار آزاد تهران در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز به نرخ سه میلیون و ۸۸۰ هزار تومان فروخته شد.

همچنین نیم سکه نیز ۲ میلیون تومان، ربع سکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

علاوه براین در بازار آزاد تهران هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۳۹۷ هزار تومان و هر مثقال طلا نیز یک میلیون و ۷۲۰ هزار تومان به فروش رسید.

نرخ اونس طلا در بازارهای جهانی نیز به رقم یک هزار و ۴۹۳ دلار رسید.

  • ارز هم ارزان شد

ایسنا نیز نوشت: قیمت دلار در بازار ارز در سراشیبی قرار گرفت و کاهش یافت. این در حالی است که قیمت یورو در روزهای اخیر ثابت بوده است.

بازار ارز این روزها به ثبات رسیده و حداقل نوسان در این بازار وجود دارد. بر همین اساس بانک‌ها امروز (یکم آبان‌ماه) هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۲۴۰ تومان و هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۳۹۵ تومان می‌خرند.

قیمت خرید هر پوند انگلیس در بانک‌ها نیز ۱۳ هزار و ۸۶۲ تومان اعلام شده است که نسبت به روز قبل تفاوتی ندارد.

  • ارز مسافرتی ۱۲۹۰۰ تومان شد

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۲ هزار و ۵۹۴ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان می‌رسد که نسبت به روزهای قبل ثابت مانده است.

  • نرخ ارز در صرافی‌های بانکی

همچنین صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز قیمت خرید دلار را ۱۱ هزار و ۱۵۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تومان کاهش یافته است.

این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان می‌خرند و ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان می‌فروشند

کد خبر 460184

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha