مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
۰ نفر

از صفات بارز ما ایرانی‌ها این است که به محض اینکه یک روز تعطیل در هفته پیدا می‌کنیم، چند روز قبل و چند روز بعدش را بین التعطیلین محسوب می‌کنیم و سعی بر برنامه‌ریزی یک سفر داریم. حالا چه برسد به هفته آینده که نصفش به طور اتوماتیک تعطیل است.

از صفات بارز ما ایرانی‌ها این است که به محض اینکه یک روز تعطیل در هفته پیدا می‌کنیم، چند روز قبل و چند روز بعدش را بین التعطیلین محسوب می‌کنیم و سعی بر برنامه‌ریزی یک سفر داریم. حالا چه برسد به هفته آینده که نصفش به طور اتوماتیک تعطیل است. اینجور مواقع هر کسی که اهل دل باشد به فکر سفر می‌افتد و بنا بر مقتضیات روحی و البته مالی‌اش مقصدی را برای سفر انتخاب می‌کند، تا چند روزی فارغ از روزمرگی سپری کند.

تا اینجای کار مشکلی نیست و همه چیز گل و بلبل است. ولی آنجا که تصمیم برای سفر قطعی می شود تازه متوجه می‌شوید که سفر رفتن به این راحتی‌ها هم نیست. یعنی اینطور نیست که همین حالا تصمیم بگیرید و بقچه را بزنید سر یک تکه چوب و چوب را روی شانه بگذارید و بزنید به جاده! به خصوص اگر بخواهید با خانواده سفر کنید با هر شرایطی نمی‌شود سفر کرد. اگر هم اهل سفر با اقوام و دوستان باشید و تعدادتان زیاد باشد که باز هم کار سخت‌تر است. خود بنده به عنوان نگارنده این مطلب از طرف خانواده مامور شدم تا برای هفته آینده یک سفر سه روزه به اصفهان را تدارک ببینم.

باید به عرضتان برسانم اینگونه نیست که ما روزنامه‌نگاران صبح تا شب و شب تا صبح و تعطیلی و غیر تعطیلی در حال قلم ‌زدن باشیم. ما هم مثل شما لختی را به سفر و تفریح می‌گذرانیم.

اگر از حال و احوال خانواده بنده خواسته باشید باید عرض کنم ملالی نیست جز این که در خاندان ما هیچ دو نفری را پیدا نمی‌کنید که روی یک موضوع توافق نظر داشته باشند. اگرچه ژنها نهایتاً باید یک چیز باشند، ولی سلایق در منتهی‌الیه اختلاف به سر می‌برند.

از وضع مالیه هم که می‌پرسید، اگر بگویم ملالی نیست دروغ گفته‌ام!

حالا شما خودتان حساب کنید که پیدا کردن هتلی برای دوازده نفر که هر کدام سلیقه خاص خودشان را دارند و به کم هم راضی نمی‌شوند و گذشته از همه اینها، پول درست و حسابی هم توی جیبشان نیست چه مصیبتی می‌تواند باشد!

البته اولش فکر کردم زنگ زدن به چند هتل و قیمت گرفتن و در نهایت رزرو یکی از آنها احتمالاً کار چندان سختی نباشد. ولی وقتی استارت کار را زدم فهمیدم به این آسانی‌ها هم نیست. ابتدا باید چند هتل را مد نظر قرار دهی. حالا یا از کسی شنیده باشی یا خودت تجربه‌شان کرده باشی. راه دیگرش این است که به شانس و اقبال خوش‌بین باشی و یک هتل را بر مبنای عکس‌ها و قیمت آن انتخاب کنی. تجربه زیسته من باعث شده تا همیشه بین من و شانسم غباری از سوء‌ظن و بدگمانی سایه انداخته باشد. پس به هیچ وجه برای انتخاب هتلی که قرار است خانواده و اقوام را به آنجا ببرم روی شانس حساب باز نمی‌کنم.

در نهایت تصمیم گرفتم تا از روشهای آنلاین رزرو هتل استفاده کنم. آنلاین رزرو کردن هتل کمک کرد تا بتوانم هم وسواس‌های خودم در مورد هتل محل اقامت را مد نظر قرار دهم و همه حساسیت‌هایی که ممکن است یک جمع دوازده نفره داشته ‌باشند را رعایت کنم.

همچنین با رزرو آنلاین هتل می‌توانستم از نظراتی که سایرین در مورد آن هتل داشته‌اند کمک بگیرم. چون این نظرات را افرادی مثل خود من در مورد آن هتل داشته‌اند.

مسئله مهم دیگر برای من آن بود که می‌توانستم همه هتل‌های مدنظر را به همراه نمرات و نظراتی که در موردشان وجود داشت، در گروه خانوادگی به اشتراک بگذارم تا همه در موردش نظر بدهند.

همانطور که انتظارش را داشتم هر کس نظری داشت و بحث سختی در گرفت. ولی در نهایت به مدد پدیده مترقی رای‌گیری توانستیم مسئله اختلاف سلیقه را حل کنیم.

از دیگر مزایای رزرو آنلاین هتل تخفیف‌هایی که معمولاً هتل‌ها روی سایت‌ها می‌گذارند تا پیروز رقابت جذب مسافر باشند.

این قسمتش برای اقوام ما خیلی جذاب بود. اسم تخفیف که آمد گل از گلشان شکفت و برای اموات من و صاحبین هتل و سایت رزرو آنلاین فاتحه قرائت کردند.

رزرو هتل به صورت آنلاین مزایای بسیاری دارد. پرداخت هزینه هتل به روش‌های آنلاین بسیار راحت‌تر و کم‌دردسرتر است. برای این اینکار می توانید از سامانه رزرو هتل و بلیط هواپیما سفرمی به آدرس www.safarme.com استفاده کنید.
سایت‌های رزرو هتل امکان مقایسه‌ای را فراهم می‌کنند که مسافر بتواند هم در مورد قیمت و هم در مورد امکانات و شرایط بهترین تصمیم را بگیرد.

از لحاظ راحتی استفاده هم روش‌های آنلاین 7 روز در هفته و ۲۴ ساعت در شبانه‌روز در دسترسند و رزرو از طریق آنها کمتر از چند دقیقه طول می‌کشد.

آگاهی از تخفیف‌ها از دیگر مزایای رزرو آنلاین هتل است که در روش‌های سنتی وجود ندارد.

رزرو آنلاین هتل بخصوص برای کسانی که به اصطلاح کثیرالسفر هستند این امکان را فراهم می‌کند تا از مزایای تعداد بالای سفرهای خود بهره بگیرند و از تخفیف‌های باشگاه مشتریان و افراد با امتیاز بالا استفاده کنند.

سایت Safarme یکی از بهترین سایت‌های رزرو هتل است که همه امکانات مد نظر یک فرد برای رزرو آنلاین هتل را در اختیارش قرار می‌دهد.

کد خبر 460011

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha