سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: فیلم شیطان صفت: سر دسته اهریمنان (Maleficent: Mistress of Evil) علی‌رغم فروش کمتر از انتظار در سینماهای آمریکا در سایر کشورهای جهان آغازی قدرتمند را در گیشه تجربه کرد.

فیلم شيطان صفت: سر دسته اهريمنان (Maleficent: Mistress of Evil)

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، ‌ فیلم «شیطان صفت: سر دسته اهریمنان» که دنباله فیلم سال ۲۰۱۴ و الهام گرفته از شخصیت شرور فیلم «زیبای خفته» است در اولین هفته اکران خود موفق به کسب فروش ۱۱۷ میلیون دلاری در ۵۶ کشور جهان شد.  

این فیلم در سینماهای آمریکا عملکرد کمتر از انتظارها داشت و در ۲۷۹۰ ساله سینما به فروش ۳۶ میلیون دلاری رسید که تقریبات ۵۰ درصد کمتر از فروش آغازین قسمت اول این فیلم در سال ۲۰۱۴ است. بنابراین فروش جهانی این فیلم ماجراجویانه و فانتزی در هفته نخست اکران به ۱۵۳ میلبیون دلار رسید.

«شیطان صفت: سر دسته اهریمنان» با بازی «آنجلینا جولی» در نقش اصلی که با بودجه ۱۸۵ میلیون دلاری ساخته شده است بهترین فروش خارجی خود را با ۲۲.۴ میلیون لار در چین ثبت کرد و پس از آن روسیه با ۱۰.۷ میلیون دلار، مکزیک با ۷.۸ میلیون دلار، اندونزی با ۴.۸ میلیون دلار و ایتالیا با ۴.۷ مییون دلار دیگر بازارهای پرفروش این فیلم بودند.  

کد خبر 459762

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha