همشهری آنلاین: فیلم سینمایی «جوکر» در ادامه رکوردشکنی‌های خود «ددپول» را کنار می‌زند و در آینده نزدیک پرفروش‌ترین فیلم درجه R تاریخ سینما می‌شود.

فيلم سينمايي جوكر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هالیوود ریپورتر، «جوکر» به کارگردانی تاد فیلیپس و بازی واکین فینیکس پس از بردن شیر طلایی جشنواره ونیز در اکران عمومی هم درخشیده و تا امروز فراتر از تمام پیش‌بینی‌ها ۷۳۸ میلیون دلار در سه هفته فروخته است. رکورد پرفروش‌ترین فیلم درجه R تاریخ دست «ددپول» با ۷۸۳ میلیون دلار است که سه سال پیش ثبت شد.

«جوکر» از ۱۸ تا ۲۰ اکتبر در آمریکای شمالی ۲۹ میلیون دلار دیگر فروخت تا مجموع درآمد داخلی آن به ۲۴۷ میلیون دلار برسد. فیلم این هفته در دیگر بازارهای دنیا ۷۸ میلیون دلار به حساب استودیو برادران وارنر واریز کرد و درآمد بین‌المللی خود را به رقم ۴۹۰ میلیون دلار رساند؛ چهارمین فروش برتر یک فیلم از دنیای دی‌سی‌کامیکس پس از «آکوامن» ۸۱۲ میلیونی، «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» ۶۳۶ میلیونی و «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» ۵۳۷ میلیونی.

انتظار می‌رود «جوکر» با یک گیشه ۹۰۰ میلیون دلاری از پرده‌ها پایین بیاید. هر چند برخی کارشناسان ورود به باشگاه فیلم‌های یک میلیارد دلاری را هم برای آن دور از دسترس نمی‌دانند. «ماتریکس: بارگذاری دوباره» با ۷۳۹ میلیون دلار، «آن» با ۶۹۷ میلیون دلار و «مصایب مسیح» با ۶۲۲ میلیون دلار دیگر فیلم‌های پرفروش درجه R تاریخ هستند.

کد خبر 459684

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha