همشهری آنلاین: مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی درباره پوشش بازیگران و تهیه آیین‌نامه حضور با پوشش مناسب در مراسم هنری و سینمایی توضیح داد.

پوشش بازيگران در برنامه‌هاي تبليغاتي

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مسعود نجفی در برنامه «سلام صبح به خیر» با اشاره به پذیرفته نبودن هر گونه حرکت خلاف عرف در برنامه‌های سینمایی گفت: قرار است با همکاری دستگاه‌های ذیربط و خانه سینما آیین‌نامه‌ای تهیه کنیم تا چهره‌های هنری، سینمایی و تلویزیونی یا ورزشکار که در مراسم‌ و برنامه‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند، اصول‌ و چارچوب‌ها را رعایت کنند تا از خودشان صیانت شود.

او درباره اینکه آیا تا به حال در وزارت ارشاد یا حوزه سینما این آیین‌نامه وجود داشته یا نه گفت: تا امروز نداشتیم اما به سرعت در حال آماده شدن است و فکر می‌کنم تا هفته آینده آماده و ابلاغ شود. نجفی درباره ضمانت اجرایی این آیین‌نامه هم چنین اظهار نظر کرد: جزئیات به زودی اعلام می‌شود اما در برنامه‌های سینمایی و نمایشی که برای تبلیغات فیلم‌ها برگزار می‌شود، طبیعتا برگزارکننده متعهد می‌شود اصول و چارچوب‌ها را رعایت کند و شاهد موارد اینچنینی نباشیم.

مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی در پایان اظهار امیدواری کرد در جشنواره فیلم فجر امسال حاشیه‌های مربوط به پوشش بازیگران و اهالی سینما و هنر دیده نشود.

چند روز پیش نوع لباس‌ها و پوشش چند بازیگر جوان در برنامه اکران یکی از فیلم‌های سینمایی روی پرده با واکنش‌های گسترده در فضای مجازی مواجه شده بود.

کد خبر 459196

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha