همشهری آنلاین: یک فوریت طرح اصلاحیه مصوبه اعطای نشان‌های شهروندی با رأی اعضای شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید.

شوراي شهر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهرنوشت، در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران، بررسی یک فوریت طرح اصلاحیه مصوبه اعطای نشان‌های شهروندی در دستور قرار گرفت.

در همین راستا، محمدجواد حق‌شناس به عنوان طراح این طرح، اظهار کرد: در سال ۸۹ شورای شهر تهران مصوبه‌ای در این زمینه داشته که متاسفانه قریب به ۹ سال است شورای شهر اقدامی در راستای عملیاتی کردن این امر نداشته است. دو هفته پیش آقای سالاری در این زمینه تذکری داد که از وی تشکر می‌کنم و در راستای اجرایی شدن این امر، ریاست شورا این موضوع را به کمیسیون فرهنگی ارجاع داد و مقرر شد به صورت یک فوریت در صحن شورا مورد بررسی قرار گیرد.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در ادامه از جبران عدم اجرای مصوبه سال ۸۹ تحت عنوان اعطای نشان‌های شهروندی به مدت ۹ سال، ایجاد فوریت در اجرای مصوبه سال ۸۹ و اعطای نشان شهروندی در مدت باقیمانده دوره پنجم شورا، تسریع در اصلاح و تصویب دستورالعمل موضوع تبصره یکم انتخاب افراد دارای شرایط اعطای نشان شهروندی، توجه و احترام به نظر اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران در خصوص عدم اجرای مصوبه مذکور و از دست دادن فرصت اعطای نشان شهروندی به شهروندان شایسته تهران در بزنگاه‌های مقتضی، به عنوان دلایل یک فوریت این طرح نام برد.

حق‌شناس در ادامه گفت: با توجه به اینکه کمتر از دو سال فرصت داریم لذا باید زمان و فرصتی فراهم شود تا در یک سال و اندی زمان باقی مانده از شورا، جبران مافات کنیم.

در نهایت یک فوریت این طرح با رأی اعضای شورای شهر تهران به تصویب رسید.

کد خبر 459011
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha