سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مسابقه تلویزیونی «نغمه عشاق» با محوریت کشف استعدادهای مداحی از امروز (دوشنبه) ۲۲ مهرماه به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.

مسابقه استعداد يابي مداحي

به گزارش ایسنا، مسابقه تلویزیونی «نغمه عشاق» که برای اولین بار و با هدف کشف و تشویق استعدادهای مدح و مرثیه ائمه معصومین علیهم السلام در تلویزیون تهیه و تولید شده است، از دوشنبه (۲۲ مهر ماه) به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

این مسابقه که برای رده سنی نوجوانان و جوانان درنظر گرفته شده است، با حضور ۴۰۰ شرکت‌کننده برگزار خواهد شد که در اولین دوره از این رقابت‌ها، متسابقین در سه مقطع دبستانی، متوسطه اول و متوسطه دوم به رقابت خواهند پرداخت.

پخش تصاویری از مرحله ابتدایی مسابقه، پشت صحنه آماده شدن نوجوانان برای این رقابت معنوی و همچنین گفتگو محمد علی آوینی با شرکت‌کنندگان از بخش‌های جذاب مسابقه بزرگ تلویزیونی «نغمه عشاق» به شمار می‌رود.

مسابقه بزرگ استعدادیابی مداحی «نغمه عشاق» به تهیه‌کنندگی حسن صدخسروی کاری از گروه اطلاع‌رسانی شبکه قرآن و معارف سیما با همکاری فرهنگسرای اندیشه که قرار است از امشب دوشنبه، ۲۲ مهر ماه تا پایان ماه صفر هر شب ساعت ۱۹:۳۰ با اجرای هادی ربیعی پخش شود.

کد خبر 458901

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha