همشهری آنلاین: مدیرعامل آرامکو گفت: حمله به تاسیسات نفتی عربستان، تاثیری بر عرضه سهام آرامکو نخواهد داشت و عرضه اولیه ۲۵اکتبر در بازار داخلی و ۲۷ اکتبر در بازارهای جهانی انجام خواهد شد.

شركت آرامكو 833

مهر به نقل از رویترز نوشت: مدیرعامل آرامکو اعلام کرد که حمله به تاسیسات نفتی عربستان، هیچ تاثیری بر برنامه‌های عرضه اولیه سهام آرامکو نخواهد داشت.

امین ناصر، در کنفرانس نفت و پول لندن گفت: حمله‌ها هیچ تاثیری بر درآمد آرامکو نداشته است، چرا که این شرکت طبق برنامه، همچنان نفت مورد نیاز مشتریان خود را تامین می‌کند. این حمله‌ها هیچ تاثیری هم بر عرضه اولیه سهام آرامکو نخواهند داشت.

این در حالی‌ است که فایننشال تایمز در گزارش روز جمعه ۱۹ مهرماه خود اعلام کرد که آرامکو بیش از ۲ میلیارد دلار از توقف تولید خود به علت حملات اخیر، ضرر کرده است. طبق این گزارش، داده‌های ارائه شده به اوپک نشان می‌دهد، تولید نفت عربستان در نتیجه این حملات ۱.۳ میلیون بشکه در روز افت کرده است.

قرار است بین ۱ تا ۲ درصد از سهام آرامکو در ۲۵ اکتبر(سوم آبان ماه)، برای بازارهای داخلی عربستان و در ۲۷ اکتبر (۵ آبان ماه) برای بازارهای جهان، برای معامله عرضه شوند.

کد خبر 458647

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha