همشهری آنلاین: فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پیامی هفته نیروی انتظامی را نماد اقتدار نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: پیشرفت کم‌نظیر در همه ابعاد امنیتی، تحقق آرامش مردم و همچنین حراست از دستاوردهای نظام در سایه حضور مقتدرانه برادران و خواهران نیروی انتظامی محقق می‌شود.

سردار امیرعلی حاجی زاده هوم پیج

به گزارش ایرنا در پیام  سردار سرتیپ «امیرعلی حاجی‌زاده»   خطاب به فرمانده نیروی انتظامی آمده است: هفته نیروی انتظامی در تقویم کشور نماد اقتدار نظام اسلامی است. بدون شک پیشرفت کم‌نظیر در همه ابعاد امنیتی، تحقق آرامش مردم و همچنین حراست از دستاوردهای نظام در سایه حضور مقتدرانه برادران و خواهران نیروی انتظامی محقق می‌ شود.

حاجی زاده با بیان این که در طول چهار دهه انقلاب اسلامی، رضایت رهبر معظم انقلاب و اعتماد مردم، مؤید کارنامه قبولی نیروی انتظامی است، تصریح کرد: امید است در ادامه این مسیر نورانی و در گام دوم انقلاب با مدیریت جهادی و استمرار تلاش شبانه‌روزی فرماندهان و کارکنان خدوم ناجا همچون گذشته با اقتدار و قانونمندی در عرصه‌های مبارزه با فساد و ترویج سبک زندگی اسلامی همچنان ثابت‌قدم باشید.

فرمانده هوافضای سپاه در پیام خود  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و همچنین ادای احترام به جانبازان و ایثارگران عرصه امنیت، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و نوشت: از خداوند منان عزت روز افزون جنابعالی را تحت لوای حضرت ولی عصر (عج) و زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

کد خبر 458000

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha