پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر کار از قطع یارانه حدود ۷۰۰ هزار نفر خبر داد.

شريعتمداري

به گزارش ایلنا، محمد شریعتمداری در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال مجموع اعتبارات پرداخت شده به طرح‌های استان همدان است، گفت: از این رقم ۶ هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار به ‌بانک‌ها معرفی شده‌اند.

وزیر تعاون همچنین با بیان اینکه همدان در حوزه‌های صادراتی در حال عرضه‌های مختلفی است، گفت: افتخار ایرانی‌ها این است که این استان پناسیل‌های خوبی برای اشتغال‌زایی دارد.

وی با بیان اینکه بانک‌ها باید در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی همکاری داشته باشند، گفت: استاندار همدان روسای بانک‌هایی را که در این حوزه همکاری ندارند، عزل کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به همکاری و همدلی مسئولان و نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در مسیر توسعه و برنامه‌ریزی استان، گفت: همدان استان مستعدی است و در حوزه های صادراتی در عرصه بین المللی می‌درخشد.

شریعتمداری سود فعالیت‌های اقتصادی شستا را ۳۶۸ درصد در سال‌جاری عنوان کرد و افزود: مقرر شد تا پایان مهرماه شستا به‌طور کامل در بورس قرار گیرد و حرکت این وزارتخانه در این خصوص از بنگاهداری به سمت سهامداری خواهد بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حذف سه دهک از افراد یارانه بگیر گفت: با تکیه بر بانک‌های اطلاعاتی متعدد ما با تعدادی از دهک‌های سه دهک بالا شروع و کمتر از ۱۷۰ هزار خانوار از لیست یارانه بگیران را حذف کردیم و در مجموع ۶۵۰ الی ۷۰۰ هزار نفر از لیست یارانه‌بگیران حذف شدند.

کد خبر 457394

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha