پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر مقابل سپاهان با ۲ گل شکست خورد تا دومین باخت خود را در ۵ بازی اول لیگ برتر متحمل شود.

عاليشاه

اما یکی از مهم‌ترین اتفاقات این بازی خط‌خوردن ناگهانی عالیشاه از اردوی پرسپولیس بود. هافبک سرخپوشان پیش از این بازی در آخرین تمرین حضور فعالی داشت و بعد از آن به همراه سایر بازیکنان به اردو رفت و با وجود اینکه می‌دانست در ترکیب اصلی حضور ندارد بعد از صرف شام به اتاق خود رفت. صبح روز بازی و بعد از اینکه بازیکنان برای صرف صبحانه جمع شدند ناگهان کالدرون به این بازیکن اعلام می‌کند که در این بازی نیازی به او ندارد و باید اردو را ترک کند!

عالیشاه که از تصمیم کالدرون حسابی متعجب شده بود، بدون اینکه چیزی بگوید راهی اتاق خود شد و وسایلش را جمع کرد. او حتی با سایر بازیکنان هم حرفی نزد و هتل را ترک کرد.

کالدرون بلافاصله بعد از رفتن عالیشاه از خلیلی می‌خواهد تا با ماهینی تماس بگیرد و از او بخواهد خودش را به اردوی پرسپولیس برساند.

مدافع پرسپولیس که به‌تازگی مصدومیت خود را پشت سر گذاشته، بعد از این تماس خیلی زود خودش را به هتل می‌رساند و زمانی می‌رسد که تیم در حال سوار شدن به اتوبوس برای رفتن به استادیوم بود.

نکته جالب اینکه خود ماهینی هم فکرش را نمی‌کرد در اردو حاضر شود و حتی ۲۰ دقیقه هم بازی کند.

موضوع مهم این بود که عالیشاه در نخستین تمرین پرسپولیس بعد از شکست مقابل سپاهان در تمرین حضور پیدا کرد و بدون اینکه اعتراضی نسبت به اتفاقات روز قبل داشته باشد به تمرین پرداخت.

کد خبر 456477

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha