مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: حناچی در مراسم رونمایی از تمثال دو هزار شهید گفت: اگر مقاومت شهدا نبود، سرنوشت دیگری داشتیم.

حناچي در مراسم رونمايي از تمثال شهدا 833

به گزارش شهرنوشت، پیروز حناچی، شهردار تهران ظهر سه‌شنبه دوم مهر پس از حضور در نماز ظهر و عصر مسجد علی ابن موسی‌الرضا(ع)، در مراسم رونمایی از تمثال مبارک ٢ هزار شهید دفاع مقدس شرکت کرد که حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد و سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) در آن حضور داشتند.

او در این مراسم که در محل منزل پدر و مادر شهیدان عرب‌سرخی برگزار شد، گفت: در هفته دفاع مقدس و سالگرد مقاومت ملت ایران در برابر زورگویی‌ها هستیم که اگر این مقاومت‌ها، نبود سرنوشت دیگری داشتیم؛ مطمئنا اگر این مقاومت‌ها نبود اتفاقات دیگری می‌افتاد. در دوره حاضر تجربه کردیم که مردم موصل مقاومت نکردند و آن‌طور که باید اقدام می‌شد، نشد. اگر امروز کشور اقتدار و عزتی دارد و می‌تواند سرش را بالا بگیرد، به واسطه مجاهدت‌هایی است که عزیزان رزمنده در جای‌جای جبهه‌های نبرد، در مسافتی بیش از حدود ٨٠٠ کیلومتر از شمال‌غرب تا جنوب‌غربی کشور، از خود نشان دادند.

او افزود: در طول جنگ خیلی چیزها را تجربه کردیم و خداوند رحمت کند امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی را که جایشان خالی است. ان‌شاءالله به واسطه دعای خیر ایشان توطئه دشمنانمان را خنثی می‌کنیم.

شهردار تهران ادامه داد: امروز هم به رسم قدردانی از شهدای انقلاب اسلامی و به نمایندگی از عزیزان شهروند خدمت پدر سه شهید عرب‌سرخی رسیدیم. به نمایندگی از مردم شریف تهران از زحمات این خانواده محترم تشکر می‌کنیم و امیدواریم که خداوند ما را شرمنده شهدا نکند.

حناچی گفت: همه شما را به خدای بزرگ می‌سپارم و امیدوارم به برکت خون این شهدا شهرمان همواره از نام و یاد و خاطره این عزیزان عطرآگین باشد.

کد خبر 456236

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha