چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس هیات مذاکره کننده انصارالله ادعاهای امارات درباره عقب نشینی از یمن را گمراه کننده و برای جلوگیری از حملات یمنی‌ها دانست

لوگوي انصارالله يمن

به گزارش خبرگزاری صداو سیما، محمد عبدالسلام رئیس هیات مذاکره کننده جنبش انصارالله گفت، امارات همچنان جزئ اهداف ما قرار دارد و هیچ تصمیمی برای صرف نظر کردن از هدف قراردادن آن گرفته نشده است،

امارات نمی‌تواند عملیاتی مانند حملات به سعودی را تحمل کند. عبدالسلام ادعاهای امارات درباره عقب نشینی از یمن را گمراه کننده و برای جلوگیری از حملات یمنی‌ها دانست.

وی تاکید کرد برای نیروهای یمنی در خصوص هدف قراردادن کشورهای متجاوز هیچ خط قرمزی وجود ندارد، وی با اشاره یه اینکه آمریکا از جنبش انصارا... درخواست دیدار کرده است افزود، برای آن‌ها فقط دیدار مهم است، اما برای ما توقف تجاوز به یمن. سعودی‌ها باید بدانند تکیه بر محافظت آمریکا از آنها، سرابی بیش نیست.

با افزایش زیان اقتصادی رژیم سعودی پس از حمله به تاسیسات آرامکو، یمنی‌ها تاکید کردند که سلاح‌های پیشرفته‌ای در اختیار دارند که قادر است مراکز حساس را هدف قرار دهد، اما روند عملیات براساس طرح‌های برنامه ریزی شده پیش می‌رود.

کد خبر 455490

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha