همشهری آنلاین: فیلم سینمایی «سهره طلایی» با بازی نیکول کیدمن در نخستین هفته اکران در بیش از ۲۵۰۰ سالن در آمریکای شمالی کمتر از سه میلیون دلار فروخت.

نيكول كيدمن در فيلم سهره طلايي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فوربس، «سهره طلایی» به کارگردانی جان کراولی بر اساس رمانی تحسین‌شده و حماسی به همین نام از دانا تارت ساخته شده و نخستین بار همین چند روز پیش در جشنواره تورنتو به نمایش درآمد. اکران عمومی این فیلم ۴۵ میلیون دلاری به دلیل نقدهای بیشتر منفی منتقدان با بی‌اعتنایی تماشاگران مواجه شد و در بسیاری از سالن‌ها حتی یک تماشاگر هم حضور نداشت. کتاب تارت برنده جایزه پولیتزر هم شده است.

برخی کارشناسان معتقدند گرفتن درجه سختگیرانه R و زمان ۱۵۰ دقیقه‌ای می‌تواند از دلایل شکست تجاری «سهره طلایی» در گیشه آمریکای شمالی با وجود در اختیار داشتن ستاره‌ای چون کیدمن باشد. در واقع، رقم ۲.۶ میلیون دلاری فروش در ۲۵۴۲ سینما از بدترین افتتاحیه‌های تاریخ سینما در این مقیاس است و می‌توان آن را در فهرست بدترین‌ها با بیش از ۲۵۰۰ سینما در رده ششم فیلم‌های ناکام جا داد.

این سومین ناکامی پیاپی استودیو برادران وارنر در گیشه ایالات متحده و کانادا در یک ماه اخیر است. هر چند برخی معتقدند مدیران وارنر و آمازون با آگاهی از شکست احتمالی «سهره طلایی»، روی درآمد آن از عرضه در شبکه‌های پخش آنلاین حساب کرده‌اند. هر چند نمی‌توان از کنار ناکامی بزرگ کیدمن در گیشه آمریکا ساده گذشت.

کد خبر 455135

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha