مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران درباره تعویض کاتالیست‌ها و پرداخت یارانه‌ تعویض به راننده‌های تاکسی‌ توضیحاتی ارائه داد.

تاكسي 833

علیرضا قنادان در گفت‌وگو با شهرنوشت در مورد پرداخت هزینه تعویض کاتالیست‌های فرسوده تاکسی‌ها گفت: تعویض کاتالیست‌ها رایگان نخواهد بود و یارانه‌ تعویض به راننده‌ تاکسی‌های متقاضی پرداخت خواهد شد. در این طرح کاتالیست‌ها با درجه کیفی ویژه به خودروها نصب خواهند شد و راننده تاکسی در صورت تقاضای تعویض کاتالیست به صورت تضمین شده حداقل سه بار پیاپی امکان دریافت معاینه فنی برتر را دارد. این کاتالیست‌ها از طرف قطعه‌ساز و تأمین‌کننده تضمین شده هستند.

قنادان افزود: هزینه تعویض کاتالیست با توجه به نوع خودرو متفاوت است. خودروهایی که از این حیث مشکل معاینه فنی داشته باشند، با معرفی به مرکز معاینه فنی امکان تعویض کاتالیست را خواهند داشت و یارانه‌ این قطعه از طرف تاکسیرانی به حساب تأمین‌کننده واریز می‌شود. بخشی از این هزینه را راننده تاکسی و بخشی دیگر را سازمان تاکسیرانی تقبل می‌کند.

به گفته‌ مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران این کاتالیست‌ها دریافت معاینه فنی برتر تا سه مرحله بازدید را تضمین می‌کنند. 

کد خبر 455088

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha