همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه وضعیت خوبی از لحاظ بودجه نداریم، گفت: در پرداخت حقوق اساتید و کارکنان دانشگاه با مشکل مواجه هستیم.

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دکتر آقاجانی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب از وضعیت بودجه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انتقاد کرد و اظهار کرد: متاسفانه از حیث اعتبارات جاری در دانشگاه با مشکلات زیادی مواجه هستیم بطوریکه برای پرداخت حقوق اساتید کمبود اعتبار داریم.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر بخشی از مشکلات عمومی دولت به کمبود اعتبارات و درآمدهای که دولت با آن مواجه هستند ارتباط دارد اما به طور خاص ما در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای پرداخت حقوق کارکنان، اساتید و به ویژه بیمارستانها با کمبود اعتبار جدی مواجه هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: متاسفانه هم اعتبارات جاری ما در دانشگاه محدود است و هم با تاخیر در وصول درآمدها مواجهیم. ضمن اینکه با سازمان تامین اجتماعی در پرداخت اعتبارات مشکلات داریم.

وی در پایان در خصوص میزان تخصیص بودجه جاری نیز گفت: بودجه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مدام در حال تخصیص است اما در جریان آخرین وضعیت این تخصیص نیستم.

کد خبر 454488

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha