دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: کارشناس هواشناسی گفت: در روز تاسوعا دامنه‌های جنوبی استان ابری تا قسمتی ابری خواهد بود و در برخی از ساعات بارندگی خواهیم داشت، اما برای روز عاشورا شرایط مناسب تر شده و دامنه‌های جنوبی استان کاهش ابر خواهد داشت.

بارش 33 میلی متری در انزلی/ کاهش ابرناکی هوا در روز عاشورا

یوسف میره جینی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز بارش‌ها در گیلان، اظهار کرد: از صبح روز گذشته بارش باران در جلگه افزایش یافت و بندر انزلی با ۳۳ میلی متر و بندر کیاشهر با ۲۵ میلی متر بیشترین بارندگی را داشتند.

وی با بیان اینکه بارندگی‌های تناوبی تا پایان هفته در استان ادامه خواهد داشت، افزود: برای امروز آسمانی ابری و مه آلود همراه با کاهش نسبی دما خواهد بود و در برخی از نقاط بارندگی پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی روزهای دوشنبه و سه شنبه، ادامه داد: در روز تاسوعا دامنه های جنوبی استان ابری تا قسمتی ابری خواهد بود و در برخی از ساعات بارندگی خواهیم داشت، اما برای روز عاشورا شرایط مناسب تر شده و دامنه های جنوبی استان کاهش ابر خواهد داشت.

میره جینی، رودبار را با ۲۷ درجه گرم ترین نقطه استان و جیرنده و دیلمان را با ۱۳ درجه خنک ترین نقطه استان طی امروز دانست و خاطرنشان کرد: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز بین ۱۸ تا ۲۲ درجه گزارش شده است.

به گزارش ایسنا، دریا برای امروز (دوشنبه) و پس فردا (چهارشنبه) با توجه به پیش بینی ارتفاع موج برای فعالیت‌های مرتبط نامناسب است.

کد خبر 454435

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha