جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرمانده پایگاه هشتم آگاهی پایتخت با اشاره به دستگیری یک منشی و ۲ کارمند اخراجی یک شرکت به جرم سرقت از محل کارشان، گفت: این متهم پس از بیهوش کردن رئیس شرکت از طریق قهوه، اقدام به سرقت ۹هزار دلاری کرده بود.

سرقت قهوه

به گزارش مهر، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی به تشریح این خبر پرداخت و اظهار کرد: در ششم تیرماه امسال، با شکایت یکی از شهروندان در خصوص سرقت به عنف همراه با بیهوشی، پرونده‌ای از سوی بازپرسی شعبه سوم دادسرا ناحیه ۳۴ تهران به کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن (ع) ارجاع شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: پس از انجام تحقیقات اولیه بر روی پرونده مشخص شد سارقان پس از بیهوش کردن رئیس یک شرکت تجاری خصوصی، اقدام به سرقت از محل کرده اند که در تاریخ پنجم مردادماه ۹۸ پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه شاکی اعلام داشت که طبق معمول در دفتر کارش مشغول رسیدگی به امور دفتری بوده که از منشی‌اش به نام سیمین درخواست یک فنجان قهوه می‌کند ولی پس از نوشیدن قهوه دچار سرگیجه شده و بیهوش می‌شود و زمانی که به هوش می‌آید متوجه می‌شود که ۹ هزار دلار ارز نقد، ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه، یک عدد ساعت مچی طلا، یک رشته گردنبند طلا و یک دستگاه DVR از شرکت سرقت شده و این در حالی است که منشی شرکت نیز در محل کار حضور نداشته و هر چه با او تماس گرفته، پاسخی دریافت نشده است.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت، بیان داشت: با توجه به اظهارات مالباخته و سرنخ‌های موجود، مأموران متوجه شدند که منشی شرکت به همراه یکی از کارمندان اخراجی شرکت مذکور به نام "علی"، اقدام به بیهوش کردن رئیس خود کرده و اموال مذکور را به سرقت برده‌اند.

وی افزود: بلافاصله تمامی مدارک کارمندان شرکت مورد بررسی قرار گرفت که در این بررسی مشخص شد این ۲ تن با هم زن و شوهر هستند که ۲ روز قبل از سرقت علی از محل کارش اخراج شده و همین مساله احتمالاً به سرقت به انگیزه انتقال منتهی شده است.

سرهنگ عزیزخانی، تصریح کرد: در تحقیقات بعدی محل اختفای این زوج سارق شناسایی شد و بلافاصله تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند که مشخص شد آنها روز قبل، از محل اسباب کشی کرده و به مهرشهر کرج نقل مکان کرده‌اند.

وی اظهار داشت: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که این زوج سارق با یکی دیگر از کارمندان اخراجی شرکت به نام "تقی" نیز در ارتباط هستند که او نیز در این پرونده سرقت همدست آنها است و در حال حاضر همگی متواری هستند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت، عنوان داشت: با هماهنگی از سوی پلیس آگاهی استان البرز مخفیگاه این سارقان در مهرشهر کرج شناسایی شد و تیم‌های عملیاتی موفق شدند این زوج سارق را در مخفیگاهشان و تقی را در محدوده جنوب تهران دستگیر کنند.

سرهنگ عزیزخانی، بیان داشت: متهمان به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده و در تحقیقات انجام شده اظهار داشتند که پس از اخراج از شرکت با همدستی هم نقشه سرقت را کشیده و در روز مذکور که شرکت تقریباً خالی از کارمند بوده، نقشه خود را عملی کرده و پس از بیهوش کرده رئیس اقدام به سرقت کرده‌اند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت، در پایان خاطرنشان کرد: با اعتراف متهمان به جرم خود، اموال مسروقه از مخفیگاهشان کشف و بنا بر دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، به مالباخته مسترد شد و متهمان با تأمین قرار مناسب برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

کد خبر 454119

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha