سه‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیلر سوئیفت رکورد دو سال پیش خود را شکست و آلبوم «عاشق» او در نخستین هفته انتشار ۸۶۷ هزار نسخه فقط در آمریکا فروخت.

تيلر سوئيفت و البوم عاشق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نیویورک تایمز، این ششمین آلبوم شماره یک خواننده ۲۹ ساله آمریکایی است که در نوع خود یک رکورد به شمار می‌رود. در عین حال، سوئیفت نخستین خواننده زن تاریخ است که شش آلبوم متفاوت او در هفته اول انتشار دست‌کم ۵۰۰ هزار نسخه فروخته‌اند.

در فهرست پرفروش‌ترین آلبوم‌های آمریکا موسوم به بیلبورد ۲۰۰ مقابل نام «عاشق» عدد ۸۶۷ هزار واحد (۶۷۹ هزار آلبوم) در آمریکا نوشته شده است. این بزرگ‌ترین فروش یک آلبوم موسیقی پس از سال ۲۰۱۷ و آلبوم «اعتبار» این خواننده جوان است. سه آلبوم سوئیفت پیش‌تر شماره یک بریتانیا هم شده بودند و «عاشق» چهارمین آلبوم او در یک دهه اخیر پس از «سرخ»، «۱۹۸۹» و «اعتبار» است که به این رکورد می‌رسد.

ستاره آمریکایی موسیقی پاپ در صفحه شخصی خود در توییتر از همه هوادارانش برای خریدن آلبوم و پشتیبانی‌هایشان سپاسگزاری کرد. هر چند رقم ۸۶۷ هزار برای یک آلبوم بسیار معنادار و دور از دسترس است اما برخی کارشناسان نرسیدن فروش «عاشق» به یک میلیون یک ناکامی برای سوئیفت می‌دانند. این آلبوم شماره هفت او در ۱۳ سال اخیر است.

کد خبر 453778

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha