دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
۰ نفر

شهرام سوادکوهی - ساری-خبرنگار: رئیس هیات ژیمناستیک مازندران از برگزاری نخستین دوره لیگ مسابقات ژیم‌فورآل دختران و پسران استان به میزبانی ساری خبر داد.  

لیگ ژیم‌فورآل

«علیرضا خویی» گفت: این مسابقات با حضور ۴۱۵ ورزشکار دختر و پسر در قالب ۳۰ تیم از شهرستان‌های مختلف استان در روزهای پنجشنبه و جمعه (۷ و ۸ شهریور) برگزار شد و افراد برگزیده معرفی شدند. وی افزود: در روز نخست رقابت‌ها که ویژه دختران ژیمناستیک‌کار مازندران بود، ۲۱۷ نفر در قالب ۱۸ تیم با قضاوت ۷ داور بومی و یک داور اصفهانی به رقابت پرداختند. شرکت‌کنندگان روز نخست از شهرهای ساری، آمل، بابل، رامسر، قائمشهر، نوشهر، چالوس، نکا، بهشهر، نشتارود، عباس‌آباد و سیمرغ بودند.  

خویی ادامه داد: تیم‌های طلوع آمل، صلح و دوستی قائمشهر و بانوی شمال رامسر بهترین اجراهای بخش دختران را داشتند و به عنوان تیم‌های برتر در بخش دختران معرفی شدند. رئیس هیات ژیمناستیک استان بیان کرد: تیم‌های الماس چالوس، طهماسبی نکا، آریو بابل، دختران شرقی بهشهر، بهار بابل، هرمان نوشهر، دختران آفتاب بهشهر، ساحل نشتارود، هومهر ساری، هیات نوشهر، نگاه چالوس، دختران پاییز، عابد ژیم عباس‌آباد، فرشته‌های کوچک ساری و بهار سیمرغ نیز رتبه‌های چهارم تا هجدهم را به دست آوردند.

به گفته این مسئول، ۸ شهریور نیز مسابقات پسران ژیم‌فورآل با حضور ۱۹۸ ورزشکار در قالب ۱۲ تیم برگزار شد که تیم‌های آشوب بهشهر، هیات ژیمناستیک نوشهر و نیکان نکا بهترین اجرا در بخش پسران را داشتند و به عنوان بهترین تیم‌ها انتخاب شدند. وی اظهار کرد: مسابقات ژیم‌فورآل رقابتی برگزار نشد، اما با نظر داوران و هماهنگی هیات ژیمناستیک مازندران ۶ تیم در بخش پسران و ۶ تیم در بخش دختران به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد. به برگزیدگان تندیس، مدال و حکم شرکت در لیگ اهدا شد.

کد خبر 453688

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha