همشهری آنلاین: کرسی یونسکو در فضای مجازی و فرهنگ به مناسبت هفتة جهانی سوادرسانه‌ای و اطلاعاتی با همکاری دانشکدة مطالعات جهان دانشگاه تهران اقدام به برگزاری سمینار سوادرسانه‌ای و اطلاعاتی با محور اصلی شهروندان با سوادرسانه‌ای و اطلاعاتی در روز سه‌شنبه مورخ ۳۰ مهرماه ساعت ۹:۰۰ کرده است.

سمينار سواد رسانه اي

به گزارش همشهری آنلاین هدف این سمینار بررسی مفهوم شهروندان با سوادرسانه‌ای و اطلاعاتی و اشاره به چگونگی نقش آن در بهبود سطح اطلاعات، مشارکت، و توانمندسازی همگان است.
تلاش بر این است که با بررسی این مسائل، گامی در راستای دستیابی به نظام اطلاعاتی آزاد و کثرت‌گرا، ترویج توسعة پایدار، مشمولیت، برابری، گفتگوی بین‌فرهنگی، و پاسداری از دموکراسی برداشته شود.
شایان ذکر است که این سمینار با مشارکت کمیسیون ملی یونسکو، مرکز پژوهشی سیاست‌های فضای مجازی، انجمن ایرانی مطالعات جهان، اتحاد جهانی برای مشارکت در سوادرسانه‌ای و اطلاعاتی، کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو، کرسی یونسکو در آموزش و یادگیری الکترونیکی، مرکز علم آزاد، مندلی، انجمن بین المللی ارتباطات سلامت، فیگشر، و کوکو - بنیاد دانش مشارکتی برگزار می‌شود.

سخنرانان:

استاد ارتباطات دانشگاه تهران، رئیس دانشکدة مطالعات جهان، رئیس مرکز پژوهشی سیاست‌های فضای مجازی، رئیس کرسی یونسکو در فضای مجازی و فرهنگ، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، و عضو شورای عالی فضای مجازی

دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو و دانشیار دانشگاه تهران

مدیر گروه مطالعات اروپا و استادیار ارتباطات دانشگاه تهران، پیشگام روابط عمومی ‌الکترونیک و سردبیر همشهری آنلاین

  • دکتر احسان شاه‌قاسمی

استادیار گروه ارتباطات دانشکدة علوم اجتماعی دانشگاه تهران و عضو اجرایی کرسی یونسکو در فضای مجازی و فرهنگ

  • علیرضا صالحی‌نژاد

پژوهشگر مرکز پژوهشی سیاست‌های فضای مجازی و عضو کمیتة اجرایی کرسی یونسکو در فضای مجازی و فرهنگ

  • زمان برگزاری: سه‌شنبه مورخ ۳۰ مهرماه ساعت ۹:۰۰
  • محل برگزاری: تهران، امیرآباد شمالی، پردیس شمالی دانشگاه تهران، دانشکدة مطالعات جهان، تالار حنانه

شرکت در این سمینار برای عموم آزاد است.

جهت ثبت‌نام برای دریافت گواهینامة بین‌المللی شرکت در سمینار به آدرس https://evand.com/events/mil۲۰۱۹ مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۶۱۱۱۹۲۹۱ و ۸۸۰۱۱۳۰۴ تماس بگیرید.

کد خبر 453189

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha