مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: شهردار تهران به منطقه ۲۲ رفت و در راستای پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو و ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری از فضاهای مختلف گردشگری این منطقه سوار بر دوچرخه بازدید کرد.  

حناچي در منطقه 22

به گزارش شهرنوشت، پیروز حناچی در ابتدا با دوچرخه به پارک جنگلی چیتگر رفت و از نحوه آبیاری و نگهداشت این پارک جنگلی بازدید و از ابتکار عمل مدیریت شهری منطقه در استفاده از پساب برای آبیاری درختان چیتگر تقدیر کرد.

او در ادامه این بازدید به دهکده مهربانی که محل نگهداری سگ‌های بدون صاحب است رفت و در جریان اقدام‌های انجام‌شده در این فضا قرار گرفت.  

حناچی در حاشیه این بازدید با شهروندان حامی حیوانات که در دهکده مهربانی حضور داشتند دیدار کرد و با آن‌ها به گفت‌وگو نشست.  

شهردار تهران همچنین به باغ راز هستی که از مجموعه‌های تازه تاسیس در منطقه ۲۲ است هم سری زد و از بخش های مختلف آن به ویژه قسمت پرورش گیاهان دارویی بازدید کرد و از اینکه چنین مجموعه ای در تهران برای عموم شهروندان به بهره برداری رسیده است، ابراز خشنودی کرد.

مقصد نهایی حناچی در غربی ترین نقطه تهران، دریاچه شهدای خلیج فارس بود و پس از چندین ساعت بازدید از این دریاچه بر ضرورت و دقت نظر در حفظ و نگهداشت این مجموعه تاکید کرد.

کد خبر 452959

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha