چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۱:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: تعدادی از عکاسان در ماه پایانی سال حاصل تلاش‌های خود را در معرض دید عموم قرار داده‌اند.

نمایشگاه عکس‌های دکوراتیو یاشا وکیلی با عنوان "نخستین پروانه چون رویایی گم شد" در نگارخانه‌ی فخرالدینی گشایش یافته که دربر گیرنده 29 عکس رنگی تزیینی از گل‌ها در اندازه‌های 50 در70 و 100 در 70 ارایه شده است.

این دومین نمایشگاه انفرادی وکیلی به‌شمار می‌رود که تا هشتم اسفندماه جاری از ساعت 17 تا 19 در گالری یادشده، واقع در خیابان خالد اسلامبولی، کوچه‌ی دوازدهم، شماره‌ی هشت، طبقه‌ی اول ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، نادر داودی نیز با عنوان "غارها و ادوارها" نمایشگاه عکسی را در گالری سیحون دایر کرده است.

در این نمایشگاه 14عکس سیاه و سفید و رنگی در ابعاد 120×80، با چاپ روی بوم به‌نمایش درآمده‌اند.

داودی دارای اجرای پروژه‌هایی تئاتر معاصر ایران، زنان معاصر ایران و... را در کارنامه‌ حرفه‌ای خود ثبت کرده و بیش از 10 سال است که فیلم مستند می‌سازد.

نمایشگاه یادشده تا جمعه 10 اسفند از ساعت 10 تا 18 در خیابان وزرا، کوچه‌ چهارم برپاست.

همچنین نمایشگاه گروهی عکس‌های کتایون کرمی، مهران مهاجر و پرهام تقی‌اف در گالری راه ابریشم عرضه شده است.

در این نمایشگاه عکس‌هایی از مجموعه‌های "برعکس" کتایون کرمی، "چراغ قرمز" مهران مهاجر و "گذرگاه" پرهام تقی‌اف به‌نمایش گذاشته شده‌اند که تا پنجشنبه، 16 اسفندماه جاری، بر دیوار گالری راه ابریشم، واقع در خیابان فرمانیه، جنب فروشگاه شهروند، شماره 112 می‌مانند.

نمایشگاه نخستین اکسپوی عکس ایران که در هتل استقلال تهران برپا شد و گفته می‌شود با فروش بیش از 60  تابلو نیز همراه بوده است، تا 14 اسفندماه جاری در گالری هفت هنر یوسف آباد، خیابان 56، شماره‌ی هشت ادامه دارد. 

نمایشگاه "چشم درون" با اضافه شدن عکس‌هایی به دو گالری موزه‌ی هنرهای معاصر که بزرگ‌ترین نمایشگاه تاریخ عکاسی ایران به‌شمار می‌رود تا پایان فروردین ماه سال آینده برپاست.

در این نمایشگاه عکس‌هایی هم از پنجره‌های ونیز ریکاردو زیپولی عرضه شده است.

کد خبر 45283

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز