همشهری آنلاین: نمایندگان کشورمان در بخش مردان به ۳ مدال طلاف ۲ نقره و ۱ برنز و در بخش بانوان به ۲ مدال طلا، ۱ نقره و ۳ برنز دست یافتند.

مرتضي جعفري

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، روز نخست رقابت‌های لیگ بین‌المللی اسکی روی چمن و کاپ جوانان جهان در پیست اسکی دیزین برگزار شد.

  • نتایج روز اول مسابقات

در اسکی روی چمن مردان حسین کلهر (فرزند درویشعلی) از ایران اول شد، حسین کلهر (فرزند قربانعلی) از ایران مقام دوم را کسب کرد و نیکولا شیاوتی از ایتالیا عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

در اسکی روی چمن بانوان مهسا یارخواه از ایران مقام نخست را به دست آورد، سمانه مشکاتی از ایران دوم شد و آلنا وسلا از جمهوری چک عنوان سوم را کسب کرد.

همچنین در کاپ جوانان جهان پسران نیکولا شیاوتی از ایتالیا اول شد، فیلیپو زامبونی از ایتالیا مقام دوم را کسب کرد و عنوان سوم به واکلاو ماکات از جمهوری چک رسید.

در بخش دختران کاپ جوانان جهان نیز مهسا یارخواه از ایران به مقام نخست رسید، آلنا وسلا از جمهوری چک دوم شد و فائزه ابوالحسنی از ایران عنوان سوم را کسب کرد.

  • نتایج  روز دوم

در  لیگ بین‌المللی اسکی روی چمن مردان فیلیپو زامبونی از ایتالیا اول شد، نیکولا شیاوتی از ایتالیا عنوان دوم را به دست آورد و فیلیپ ماچو از جمهوری چک مقام سوم را کسب کرد.

در بخش بانوان نیز آلنا وسلا از جمهوری چک مقام نخست را به دست آورد، نیکولا فریکووا از اسلواکی دوم شد و ثمین داوری از ایران در جایگاه سوم ایستاد.

در رقابت‌های مردان کاپ جوانان جهان فیلیپو زامبونی از ایتالیا اول شد، نیکولا شیاوتی از ایتالیا در جایگاه دوم قرار گرفت و فیلیپ ماچو از جمهوری چک مقام سوم را کسب کرد.

در بخش بانوان نیز آلنا وسلا از جمهوری چک مقام نخست را کسب کرد و نیکولا فریکووا از اسلواکی دوم شد.

  • نتایج روز سوم و پایانی

در  لیگ بین‌المللی اسکی روی چمن مردان مرتضی جعفری از ایران مدال خوش رنگ طلا را در رشته سوپرجی به گردن آویخت، ادواردو فرائو از ایتالیا دوم شد و فیلیپو زامبونی از ایتالیا مقام سوم را به دست آورد.

در بخش بانوان نیز آنتونلا مانزونی از ایتالیا اول شد، آدلا کتنرووا از جمهوری چک عنوان دوم را به دست آورد و سارکا آبراهامووا از جمهوری چک جایگاه سوم را کسب کرد.

در رقابت‌های اسکی روی چمن کاپ جوانان جهان در رشته سوپرجی مردان فیلیپو زامبونی از ایتالیا اول شد، نیکولو شیاوتی از ایتالیا جایگاه دوم را به دست آورد و مارتین بارتاک از جمهوری چک مقام سوم را کسب کرد.

در بخش بانوان نیز سارکا آبراهامووا از جمهوری چک مقام نخست را به دست آورد، آلنا وسلا از جمهوری چک دوم شد و نیکولا فریکووا از اسلواکی مقام سوم را به خود اختصاص داد.

در روز پایانی رقابت‌های لیگ بین‌المللی اسکی روی چمن در رشته سوپر کمبینه هر سه سکوی مردان به ملی‌پوشان ایران رسید.

سید مرتضی جعفری از ایران به مدال طلا رسید، مهدی سولقانی از ایران مدال نقره را به گردن آویخت و حسین کلهر (فرزند درویشعلی) از ایران مقام سوم و مدال برنز را به دست آورد.

در بخش بانوان نیز آنتونلا مانزونی از ایتالیا به مقام نخست رسید، سارکا آبراهامووا از جمهوری چک دوم شد و نیکولا فریکووا از اسلواکی عنوان سوم را کسب کرد.

در  اسکی روی چمن کاپ جوانان جهان در رشته سوپر کمبینه مردان فیلیپو زامبونی از ایتالیا به مقام نخست رسید، فیلیپ ماچو از جمهوری چک دوم شد و نیکولو شیاوتی از ایتالیا عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

در بخش بانوان نیز سارکا آبراهامووا از جمهوری چک اول شد، نیکولا فریکووا از اسلواکی مقام دوم را کسب کرد و مهسا یارخواه از ایران جایگاه سوم را به دست آورد.

کد خبر 452725

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha