شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۳
۰ نفر

برنامه تلویزیونی استعدادیابی «عصرجدید» با پیروزی «فاطمه عبادی» نقاش خوزستانی به پایان رسید و «فاطمه عبادی» هنرمند نقاش خوزستانی در فینال این برنامه با کسب ۶ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۹۶۴ رای مردمی توانست ۴ رقیب خود را پشت سر بگذارد و به عنوان نفر اول این مسابقه شناخته شود.

فاطمه عبادی

به گزارش همشهری، برنامه استعدادیابی تلویزیونی عصرجدید با حضور استعدادهای ویژه در زمینه‌های سرگرمی، هنری و مهارت‌های ورزشی طی ماه‌های گذشته با اجرای «احسان علیخانی» و داوری «رویا نونهالی»، «بشیر حسینی»، «آریا عظیمی‌نژاد» و «امین حیایی» از شبکه ۳ پخش می‌شد.

پنجشنبه شب گذشته در فینال برنامه، نفرات برتر معرفی شدند؛ بیش از ۲۴ میلیون رای مردمی در سبد ۵ فینالیست برنامه عصرجدید ریخته شد تا محبوب‌ترین استعدادهای شناخته‌شده در این برنامه مشخص شوند و فاطمه عبادی، هنرمند نقاشی با شن اهل بندرماهشهر به عنوان نفر اول انتخاب شد. نفر دوم «محمد زارع» بود؛ جوان دهه هفتادی اهل شیراز که در زمینه هنر آکروبات در این برنامه شرکت کرد و راهی مرحله فینال شد و توانست ۵ میلیون و ۹۱۶ هزار و ۳۶۲ رای به دست آورد. «پارسا خائف» خواننده خوش‌صدای ۱۴ ساله از شهر اردبیل نیز با کسب ۵ میلیون و ۷۱۷ هزار و ۶۴ رای روی پله سوم ایستاد.

پس از این ۳ نفر «سعید فتحی‌روشن» در رشته شعبده‌بازی و گروه دختران نینجا در رشته رزمی، رتبه‌های چهارم و پنجم را کسب کردند. پس از انتخاب فاطمه عبادی از خوزستان به عنوان نفر برتر مسابقه عصرجدید، ماهشهری‌ها به کوچه و خیابان ریختند و برنده شدن هم‌شهری خود را جشن گرفتند و به خاطر او خوشحالی و پایکوبی کردند. همچنین در شبکه‌های اجتماعی خبر برتری این بانوی نقاش توسط کاربران خوزستانی منتشر و دست به دست شد.

کد خبر 452489

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha