همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان فردی که در شهر بوشهر ۷۰ میلیارد ریال در زمینه ساخت و ساز مسکن از تعدادی از شهروندان کلاهبرداری کرده دستگیر شد.

دستگيري بازداشت

سردار خلیل واعظی اظهار کرد: در پی اطلاع پلیس از فعالیت‌های مجرمانه فردی در زمینه خرید و فروش و ساخت و ساز مسکن در شهر "بوشهر" پرونده ای در اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان تشکیل شد.  

وی افزود: پس از بررسی‌های میدانی و اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد فردی در زمینه ساخت و ساز واحد های تجاری و مسکونی فعالیت داشته است که در ابتدا واحدها را به متقاضیان فروخته و پس از گذشت مدت زمانی مجددا در بنگاه املاک دیگر اقدام به فروش این واحدها به اشخاص غیر می‌کرد و با جلب اعتماد بنگاه های املاک و متقاضیان، ۷۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و سپس متواری شده بود.  

سردار واعظی با بیان اینکه ماموران پلیس در یک عملیات دقیق و غافلگیرانه متهم را در یکی از محله های شهر بوشهر شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند گفت: فرد دستگیر شده در بازجویی و تحقیقات پلیس به ۱۴ فقره کلاهبرداری اعتراف کرد.  

فرمانده انتظامی بوشهر با بیان اینکه شهروندان در هنگام خرید و فروش مسکن بررسی‌ های دقیق و استعلام های لازم را از مبادی رسمی انجام دهند و پس از اطمینان از اصالت مسکن انتخابی، نسبت به خرید و فروش اقدام کنند بیان داشت: در ساخت و ساز های مشارکتی تحقیقات کاملی نسبت به شریک خود داشته باشند و مراحل پیشرفت در ساخت و ساز را به صورت مرحله به مرحله پیگیری کرده و سپس نسبت به پرداخت پول اقدام کنند.

کد خبر 452450

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha