همشهری آنلاین: نمایشگاه توانمندی رسانه‌های اصفهان به مناسبت روز خبرنگار در سالن جنبی نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار در محل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان از ۱۶ تا ۱۹ مرداد دایر است.

مطبوعات اصفهان

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای تخصصی رسانه، فاطمه شفیعی مدیر فرهنگسرای رسانه وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان می‌گوید: رسانه نقش بسیار مهمی در بازاریابی، ارتباط با مشتریان و معرفی محصولات تجاری می‌تواند ایفا کند. اگر رسانه در میان نباشد ارتباط میان مخاطب و برندها برقرار نمی‌شود، در این میان رسانه می‌تواند نقش بسزایی در تسهیل گری  برای عرضه محصولات و معرفی آن در بازار داشته باشد.

حاضرین در نمایشگاه جمعی از روزنامه‌ها و هفته نامه‌های محلی، دفاتر سرپرستی‌ها می‌باشند که با هدف معرفی رسانه و نقش مهم آن در کسب و کار و همچنین تامل با شرکت‌های تجاری در نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند.

شفیعی برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی و همچنین افتتاح پایگاه خبری ایراسین که با محوریت اخبار صنایع معدنی می‌باشد را از برنامه‌های نمایشگاه  ذکر کرد.

نمایشگاه به همت فرهنگسرای تخصصی رسانه و شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان برگزار شده که ساعات بازدید ۱۰ صبح تا ۱۸ در محل پل شهرستان ویژه علاقمندان برقرار است.

کد خبر 450917

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha