مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از انجام مطالعات برای اجرای طرح خیابان کامل در محدوده خیابان بهشتی و مطهری خبر داد.

ترافيك

یوسف حجت در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید به راه‌اندازی خیابان «کامل» در شهر تهران با بیان این‌که مدیریت شهری به سمت ایجاد خیابان کامل حرکت می‌کند، گفت: براساس طرح خیابان کامل، بخشی از خیابان تبدیل به پیاده‌رو خواهد شد، اما مسیر خودرو حذف نمی‌شود ولی عمدتا به خودروهای عمومی اختصاص داده می شود.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در طرح خیابان کامل، فضای خیابان عمدتا به حمل و نقل عمومی اختصاص داده می‌شود و فضا برای تردد حمل و نقل شخصی تنگ‌تر می‌شود. قرار است هر منطقه یک خیابان را به عنوان خیابان کامل معرفی کند، اما هنوز در مورد این مهم تصمیم‌گیری نشده است، اما خیابانهای مطهری و بهشتی از گزینه‌های محتمل خیابان کامل هستند.

او افزود: براساس طرح خیابان کامل، پیاده‌روها تبدیل به محل‌های جذاب و با نشاط خواهند شد که تردد مردم در آن صرفا یک رفع تکلیف بی روح نبوده و عابرین با آرامش و سرگرمی مواجه خواهند بود. در مدیریت شهری جدید اولویت با مردم است.

کد خبر 450812

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha