همشهری آنلاین: رسانه‌های عربستانی و آلمانی از نهایی شدن توافق النصر با فرانک ریبری خبر دادند. بر اساس این خبر وی سالی ده میلیون یورو دستمزد می‌گیرد.

ريبري

به گزارش ایسنا و به نقل از یورو اسپورت عربی، فرانک ریبری ۱۲ سال پیراهن بایرن مونیخ را بر تن کرد و افتخارات و عناوین زیادی با این تیم به دست آورد. جدایی ریبری از بایرن مونیخ قطعی است و او به همکاری خود به باواریای‌ها پایان داده است.

این بازیکن فرانسوی که ۳۶ سال سن دارد، مشتریان زیادی دارد و از بیشتر لیگ‌های معتبر اروپایی هم پیشنهاد دارد اما به نظر می رسد که او قاره کهن را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب کرده است.

روزنامه معتبر کیکر آلمان از توافق ریبری با النصر قهرمان فصل قبل لیگ عربستان سخن به میان آورد و تاکید کرد که این انتقال به زودی نهایی می شود. شبکه  "rtl"  آلمان هم توافق نهایی ریبری با النصر عربستان را تایید کرد.

یورو اسپورت عربی هم در گفت و گویی که با یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه النصر داشت این خبر را تایید کرد و نوشت که ریبری در النصر عربستان حقوق ۱۰ میلیون یورو در سال را دریافت خواهد کرد تا به گران‌ترین خرید تاریخ این باشگاه عربستانی تبدیل شود.

النصر فصل بسیار خوبی را در لیگ عربستان تجربه کرد و با وجود تیم‌های مدعی الهلال و الاهلی جام قهرمانی را بالای سر برد و به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هم راه پیدا کرده است.

کد خبر 450542

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha