دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرکرده یکی از گروه‌های بزرگ خلافکاری در برزیل که می‌خواست در شکل و شمایل یک دختر جوان از زندان فرار کند، لو رفت و پشت میله‌ها بازگشت.

فرار دخترانه خلافكار برزيلي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ای‌پی، ماجرا روز شنبه و اندکی پس از ورود دختر کلاوینو داسیلوا ملقب به شورتی به داخل زندانی در بخش غربی ریودوژانیرو رخ داد. خلافکار سرشناس برزیلی که نقاب به چهره زده و لباس دخترانه پوشیده بود، به در خروجی زندان رفت اما عصبی بودن بیش از اندازه باعث شد لو برود و خیلی زود دستگیر شود. او چنین وانمود کرده بود که دختر شورتی است و می‌خواهد پس از دیدن پدرش از زندان بیرون برود.

مقام‌های پلیس ریو اعلام کرده‌اند در حال بررسی احتمال دست داشتن دختر شورتی در اجرایی شدن نقشه فرار پدرش هستند. نکته عجیب اینکه کلاوینو دختر خود را در زندان جا گذاشته بود و می‌خواست بدون او فرار کند. اداره زندان‌های دولتی ایالت ریو تصاویری را منتشر کرده که شورتی را با یک نقاب سیلیکونی بر چهره، کلاه‌گیس مشکی بر سر و لباسی صورتی‌رنگ بر تن نشان می‌دهد. فیلمی هم از افشای هویت واقعی داسیلوا منتشر شده است.

مقام‌های برزیلی می‌گویند شورتی یکی از رهبران گروه موسوم به فرمان سرخ است؛ از قدرتمندترین گروه‌های جرم و جنایت در برزیل که کنترل قاچاق مواد مخدر را در بخشی بزرگ از ریو در دست دارد. پس از ناکام ماندن نقشه فرار، داسیلوا به واحدی از یک زندان فوق‌امنیتی منتقل شده و به زودی به اتهام اقدام به فرار دوباره محاکمه می‌شود.

کد خبر 450499

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha