همشهری‌آنلاین: مدیر عامل شرکت نوین عرف از رایزنی با کشورهای عراق، سوریه و افغانستان برای انعقاد قراردادهای جدید حمل و نقل و ترافیک خبر داد و گفت: امسال در کشور عراق یک قرارداد در خصوص تامین تابلو انجام و تحویل شده است.

ترافيك-علائم و تابلو

سید احمد علوی، در گفت‌وگو با شهرنوشت با اعلام این خبر گفت: شرکت نوین عرف که ادامه‌دهنده راه شرکت عرف ایران است، به واسطه بیش از ۲۳ سال سابقه در زمینه تامین تجهیزات حمل و نقل و ترافیک، مشاوره و صادرات به عنوان یک برند مورد اطمینان در شهرهای مختلف کشور و همچنین در مجامع بین‌المللی شناخته شده است.  

او با اشاره به این‌که بازارهای هدفی که هم اکنون برای صادرات تعریف کرده‌ایم، بیشتر در کشورهای همسایه مثل عراق، سوریه و افغانستان است، افزود: در شرایط کنونی تبادل مالی و ارائه خدمات با کشورهای همسایه راحت‌تر است. امسال در کشور عراق یک قرارداد در خصوص تامین تابلو انجام و تحویل شده است.  

مدیر عامل شرکت نوین عرف تصریح کرد: در کشور افغانستان مذاکرات انجام شده و تا مرحله انعقاد قرارداد پیش رفته‌ایم. اما انعقاد قراردادهای خارجی به دلیل اخذ مجوزهای مورد نیاز از کشور مقابل زمان‌بر است.  

علوی ادامه داد: برای راه‌اندازی و تجهیز مرکز کنترل ترافیکی یکی از شهرهای عراق مذاکرات لازم انجام شده و در چند ماه آینده این مذاکرات به مرحله قرارداد و اجرا می‌رسد.  

مدیر عامل شرکت نوین عرف ادامه داد: پس از این سه مذاکره و انجام تعهدات پیشین در کشور عراق حال پیگیری برای رسیدن به بازارهای جدید هستیم. البته برخی از کشورها هم پیگیر مذاکرات جدید بوده اند که امیدوارم به زودی به نتیجه برسند.

کد خبر 450486

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha